30/06/2017

Alkmene arbatmedžio tonikas veidui


Aš žiauriai pasiilgau reguliaraus blogo rašymo. Ne, tikrai man nenusibodo, tiesiog dabar esu žiauriai užsiėmusi, o ir vyras reikalauja dėmesio. Todėl darbo dienomis vakarais aš geriau praleidžiu laiką su juo. Tačiau rašyti norisi, aš esu atradusi labai daug gerų veido priežiūros produktų. Dabar vasarą, o paprastai vasara man būdavo labai sunku sutarti su savo veido oda. Dabar viskas ok! Net spuogų nėra, o juk taip karšta buvo, Įtariu, kad man padeda ši priemonė. Aišku, viskas kompleksiškai, bet kai pradėjau naudoti veido toniką, situacija labai pagerėjo.







Šiandien man kažkaip mįslingai nepavyksta rast aprašomų prekių internete. Tas pats ir su šiuo toniku :D Aš jį pirkau per Maximos mugę, o dabar jau internete neberandu... Iš tikro, tai pirkau su blogerišku noru atrasti kažką naujo, ir man pavyko, pasiteisino 100 procentu!

Žinoma, kaip visuomet, prie naudojimo dažnumo prisideda ir patogi pakuotė. Ši irgi yra su pompa, labai patogu uždėti vatos padelį ir prisipumpuoti toniko. Tonikas yra permatomas, kvapas arbatmedžio, bet neaštrus. Tonikas nelimpa, nedirgina odos, o štai po kelių mėnesių naudojimo oda atsigavo, spuogų daug mažiau, sausų vietų nėra iš viso.

Būtent šio toniko naudojimas ir teigiamas poveikis mane paskatino mest sudėčių nagrinėjimą. Kodėl? Nes jo sudėtyje antru numeriu alkoholis, kaip, kad dažnai pasitaiko, o štai man jis taip puikiai tiko. Aš neesu chemikė, todėl supratau, kad turiu šį darbą palikti profesionalams, jie sukūrė toniką, kuris nerealiai patiko mano mišriai odai ir ji dabar jaučiasi puikiai, ar reikia ko nors daugiau? Manau ne, nuoštirdžiai tikiuosi, kad Maximoje dar galima jį nusipirkti, arba bus galima. :)

No comments:

Post a Comment