03/06/2017

ARTDECO HYPNOTIC BLOSSOM MAT LIP POWDER Lūpų dažai - pudra hibiscus bloom*


Sveiki, mieli skaitytojai. Ne, aš dar ne sode, bet jau ruošiuosi. Nors gerai pagalvojus net į terasą išėjus man šalta, tai sode sustirsiu tikrai. Aš stengiuosi nesiskųsti dėl orų, nes man tai atrodo per daug standartiška, nu, bet tačiau, kai amplitudė taip svyruoja, susilaikyti negaliu :) Vakar 22 valanda aš dar buvau mieste, išėjau atrodė apsirengus, bet vis tiek šalta buvo... O kaip jūs prisitaikote prie orų kaitos? A, jei kam įdomu, kaip man sekasi su knyga apie kurią pasakojau prieš kurį laiką, tai... dar nebaigiau :D tęsiu darbą toliau, man žmonės prieš tai pakeitę formatą dabar ir šriftą susimažino :D Bet, kitą savaitę jau reikia spausdinti ir aš laukiu nesulaukiu kada tai darysime :D O šiandien papasakosiu apie produktą kurį labai seniai norėjau išbandyti. Tai Artdeco HYPNOTIC BLOSSOM MAT LIP POWDER Lūpų dažai - pudra. Skamba įdomiai? Patikėkite, taip ir yra.




Hypnotic Blossom Spring/Summer 2017

Hypnotic Blossom kolekcijos kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš natūraliai nuostabios gamtos - žiedų, spalvų, skaistumo. Gėlės, ryškūs gaivūs, skaistūs atspalviai - tai naujausios 2017 metų tendencijos. Pasinerkite ir Jūs į hipnotizuojantį žydėjimą!

Mat Lip Powder

Lūpų dažai - pudra

Intensyvi matinė spalva

Nedžiovina lūpų

Malonus jausmas

Šiuolaikinis mechanizmas tolygiam ir tiksliam dengimui

Su migdolų aliejumi

Ilgai išliekantis

Talpa: 0,4g

Kaina: 12,99 €

Kur pirkti? Douglas, Droge.

https://www.douglas.lt/katalogas/artdeco-hypnotic-blossom-mat-lip-powder/





Žinote, kas sezoną visos kompanijos paleidžia naujienų, anokia čia naujiena, bet būna, kad kartais ištinka toks liūdesys, mat vietoj tikrai naujienos, atsiranda tiesiog nauja spalva. Ilgainiui sekant grožio rinką viskas pradeda kartotis. O štai Artdeco šį sezoną nustebino. Pabėrė šūsnį tikrų naujienų. Matinė lūpų pudra. Skamba keistai, labai keistai, aš net abejojau kaip čia gi viskas vyks.

Labai patinka įpakavimas. Juodas, kokybiško plastiko, nesunkus, bet ir ne visai lengvutis. Užsidaro ir užsisuka, todėl nereikia pergyventi, kad rankinėje atsidarys. Kvepia labai skaniai, saldžiai, bet neįkyriai. Bet užsitepus kvapas dingsta. Pats produktas beskonis. Pats aplikatorius irgi labai įdomus. Smailėjanti kempinėlė, pro kurią dozuojasi pudra.

Produktas labai pigmentuotas. Kanangi jo konsistencija labai neįprasta, gali kilti klausimų, ar gerai dengiasi. ar neišbėga už kraštų? Galiu patikinti, viskas puiku. Gera žinia, kad finišas tikrai matinis. O mums juk labai svarbu išlaikymas, tiesa? Šitoje vietoje aš labai nustebau, nes išsilaiko labai ilgai. Lieka pigmentas, kuris buna visą dieną. Truputi persineša ir truputi valosi, bet nusivalius viršutiniam sluoksniui lieka toks pats ryškus pigmentas.

Mano spalva – hibiscus bloom. Tai gili raudona, skayčiau net bordo spalva. Artdeco siūlo net šešias spalvas, todėl tikrai išsirinksite savąją. Vos nepamišau paminėti, kad nedžiovina lūpų. Tai iš tiesu labai įdomus, naujoviškas ir keistas produktas, kuris išspildo visus gamintojo žodžius.

Apibendrinant, reikia pridurti, kad tai produktas, kuris yra, bet jo nėra. Ta prasme, kad naudoji ir džiaugiesi, o ne pergyveni, kad reikia atsinaujinti/nusivalys/išterlios ar išdžiovins lūpas. 10 balų! Ne, visi 11 :).

No comments:

Post a Comment