02/06/2017

Batiste 2in1 Vanilla & Passionflower 200ml*


Sveiki, mieli skaitytojai. Atsiprašau už tokius dingimus, bet jūs jau mane žinote, kai aš dingstu, reiškia dirbu :) Arba neturiu noro rašyti. O kai jo neturiu, aš nerašau. Tiesą sakant, man kvailai atrodo tie nusiskundimai: oi neturiu laiko rašyti ar filmuoti ir panašiai, todėl aš tiesiog nerašau tuo metu. Manau skaitytojams nelabai malonu nuolat girdėti skundus, jau geriau tyla, ar aš neteisi? :) Vėl aš užsivedžiau apie save, geriau papasakosiu apie tokį produktą, apie kurį VIS DAR nebuvo atsiliepimo mano bloge... Keista, tikrai keista, bet aš ketinu taisytis ir pristatau serijos apie TOP produktus pradžią :) Pradėsime nuo Batiste sauso šampūno, kuris pavergė daugelį merginų ir moterų širdžių.




Sausas šampūnas yra puikus sprendimas skubantiems. Valo, atgaivina plaukus, jie tampa elastingi ir gaiviai kvepia. Tinka visų tipų plaukams.

Kaina: €6.89, bet dabar akcija: €5.90

Maniškis iš:
https://loveby.eu/collections/hair-care/products/batiste-vanilla-passio-2in1-200ml

jie siunčia per Omniva, todėl prekės atkeliauja labai greitai, o ir atsiimti labai patogu.



Vasara, tokių priemonių sezonas. Kai karšta, plaukai dar labiau susiriebaluoja ir sulimpa, aš plaunu plaukus vakare, bet jau ryte mano plaukai atrodo nekaip. Todėl, jei turiu laiko, kartais plaunu ir ryte. Tiesiog, aš negaliu užmigti su nešvariais plaukais, bet ir dieną vaikščioti su riebaluotais nesinori. Išeitis yra, tai sausi šampūnai. Bėda ta, kad išbandžiusi kalną sausų šampūnų aš radau vos vieną man patinkanti, nes visi kiti tik purškia, o rezultato neduoda... Batiste aš esu bandžiusi vos pradėjusi rašyti blogą, bet man nepatiko jo kvapas. Pirkau tą su gėlių aromatu, jis man buvo ryškiai per stiprus.

O šis kvapas visai kita istorija, vanilės aromatas švelnus ir malonus. Sauso šampūno kvapas išsilaiko ant plaukų pakankamai ilgai, todėl turi patikti ir tikti. Ar šampūnas veikia? Taip, tai tikrai vienas veiksmingiausiu sausų šampūnų. Užpurški miltelius, iššukuoji ir tadam, riebalai sugerti ir plaukai atrodo kaip ką tik išplauti. Šis produktas dar ir kondicionuoja plaukus, todėl plaukai atrodo dar ir lygūs ir švelnūs.

Man labai patinka ir pats produktas ir jo kvapas, o plaukai gražiai atrodo pusę dienos, tada man reikia pakartoti procedūrą ir vėl viskas ok. Jei dar nebandėte sauso šampūno, labai rekomenduoju būtent Batiste, juk taip gera yra bent vieną dieną neplauti galvos, o ilgiau pamiegoti!

No comments:

Post a Comment