30/06/2017

Biotherm Eau soleil revitalizing body cream atkuriamasis kūno pienelis*


Sveiki, mieli skaitytojai. Mano savaitė prabėgo taip greitai, kad aš spėjau atsitokėti tik vakar, kad jau ketvirtadienis :) Ryt mes išvažiuojame prie ežero, todėl supratau, kad video nufilmuoti nepavyks. Todėl metas naujam blogo įrašui. Bet šį kartą jis bus kitoks, nes apie priemonę, kurios jau nėra prekyboje. Taip nutiko, kad kai gavau šį pienelį testavimui, saulės nebuvo nė su žiburiu, išbandyti ir normaliai aprašyti nebuvo galimybių. Todėl aš nusprendžiau parašyti sekančią vasarą, t.y. dabar. Bet, labai nuliūdau dėl to, kad prekyboje šio pienelio nebėra. O jis man labai patinka! Aš jį naudojau ir tik gavusi, bet žodžiu, norėjau pažiūrėti kaip padeda nusvilus nuo saulės, ir realiai jo jau liko ant dugno. O aš labai norėčiau nusipirkti, pakartoti! Bet, aš manau, kad ši apžvalga bus tiesiog paskatinimas pasidairyti Biotherm produkcijos, nes ji tikrai verta dėmesio. Kažką panašaus asortimente tikrai rasime, pienelių Biotherm siūlo tikrai daug.




Atkuriamasis kūno pienelis. Drėkinamasis kūno pienelis pamaitina odą ir dvelkia jausmingu, gyvibingu, Eau Soleil aromatu su figų, apelsinų ir vitrinų natomis. Pagaminta Prancūzijoje.

Asortimentas Douglas: http://www.douglas.lt/?sn.g.offset=80&sn.q=biotherm


Visų pirmą, pienelis man patiko dėl to, kad turį taip mūsų visų mėgstamą pompą. Pakuotė labai patogi naudoti, ant spintelės stovi stabiliai. Kadangi naudojasi patogiai, ranka tiesiasi iki jos, o panaudojus supranti, kad gera ne tik pakuotė. Pats pienelis visai nelipnus, labai greitai įsigeria, o kas svarbiausia, jis drėkina ir ramina odą. Aš jį naudodavau ir žiemą, kartais, kai norėdavau nuraminti sudirgusią kūno odą.

Bet štai atėjo vasara, atėjo metas kai labai nusvilau kaklą ir pečius. Štai pagaliau Biotherm pienelis gavo progą parodyti ką gali. Nesakau, kad oda nurimo po pirmo naudojimo, bet pienelis iš karto sumažina niežėjimą, skausmą, jis maloniai vėsina kūno odą. Man nudegimas praėjo maždaug po savaitės.

Pats pienelis labai skaniai kvepia, nerealiai maloniai, saldžiai. Kvapas apsupa ir užpildo visą patalpą. Aš labai liūdžiu, kad šios priemonės nebėra parduotuvėse, nes tikrai audžiau mintį pabaigusi vėl ją nusipirkti. Taip, Biotherm pienelių kaina nėra maža, bet, čia yra kitas lygis, realiai aš galvoju, kad tai geriausias mano bandytas šios kategorijos produktas apskritai. Beje, labai aukštai tarp ingredientų yra europinių alyvmedžių aliejus, manau dėl jo poveikis toks geras. Tikrai rekomenduoju atkreipti dėmesį į Biotherm produkciją, jei norite gero, kokybiško produkto.

No comments:

Post a Comment