08/06/2017

Catrice „Rock Couture 24h” Ypatingos Apimties Suteikiantis Tušas*


Sveiki, mieli skaitytojai. Man gėda prisipažinti, bet užsikabinau už vieno serialo... Bet tokio visiškai paiko... Šiaip būtų nieko tokio, bet kai aš užsikabinu, man neužtenka vienos serijos kas dieną. Man reikia parsisiųsti serialą ir visą peržiūrėti :D O gėda dėl to, kad serialas grynai seilėtas :D Intrigų ir meilės jame netrūksta... Tikiuosi, kad vis gi atsikabinsiu nuo jo ir jis manęs neapsės :D O šiandien papasakosiu apie Catrice tušą, kuris iš pradžių nepatiko, bet po kurio laiko jį vėl pradėjusi naudoti įsimylėjau.




Užvaldyk podiumą. Itin juodos tekstūros blakstienų tušas su elastomero šepetėliu ne tik suteiks ypatingą apimtį, bet ir nuostabiai užries blakstienas ir jas prailgins. Blakstienos atrodys storesnės po vos vieno sluoksnio.

Grožio Patarimas

Ilgos, paryškintos blakstienos akivaizdžiai padidins akis ir suteiks žvalumo įspūdį. Gaiviai išvaizdai, užriesk blakstienas rietikliu ir denk tušą nuo šaknų iki galiukų atsargiais zigzago judesiais. Dengiant priemonę keliais sluoksniais tušas suteiks papildomos apimties. Leiskite kiekvienam sluoksniui truputį išdžiūti. Tai apsaugos blakstienas nuo gumuliukų.

Kaina: 4,19€
Kur pirkti: Drogas, Eurokos.



Iš pradžių man jis nepatiko dėl savo šepetėlio. Jis labai didelis! Plius, šereliai išdėstyti netolygiai, iš vienos pusės yra tarpas be šerelių, taigi kai dažaisi reikia pasukti tam tikra puse. Bet išmokus, rezultatas pralenkia lūkesčius: blakstienos pailgintos, daugiau apimties. Tiesa, jei dengi antrą sluoksnį, kiek susilipina.

Man patinka, kad pati tušo konsistencija nėra labai klampi ir jis dozuojasi normaliai, jo pasiima ne per daug. Pati tušo pakuotė irgi simpatiška, gidantiška, juoda su rožinėmis detalėmis. Man labai patinka. Žavesio suteikia išskirtinis kamštelis.

Tušas laikosi visą dieną, nenubėga ir nenuteka, netepa paakių. Jei turite jautrias akis, nesibaiminkite, šis tušas tiks. Nusivalo taip pat lengvai. Dar kalbant apie šepetėlį, aš nufotografavau tuščią šerelių dalį, iš kitos pusės šereliai išdėstyti vienodai. Tikrai keistas sprendimas, bet kai išmoksti ir įvaldai šepetėlį, rezultatas būna puikus.

Tušo pakuotė sandari, užsisuka patogiai ir man dar labai patinka, kad kai dažausi, ją galiu pastatytoi ant stalo. Ilgas tušo šepetėlis pasitarnauja ir tuomet kai reikia dešinia ranka padažyti kairią akį. Galiu tik pagirti šį tušą, išskirtinė pakuotė slepia puikų rezultatą, o ko daugiau reikia? :)

No comments:

Post a Comment