02/06/2017

DOUGLAS MAKE UP FALSE EYELASHES CLASSIC ir VOLUME Dirbtinės blakstienos*


Kai nerašai kurį laiką prisikaupia nemažai minčių :) Per visą bloginimo laiką aš vis galvoju kaip būtų galima jį dar pagerinti. Tobulinu fotografavimo įrangą, nuotraukų kompoziciją, stengiuosi išsamiai aprašyti produktus, jiems išbandyti skiriu pakankamai laiko. Paskutiniu metu bandau išjudinti savo instagramą, tam puikiai pasitarnavo mano naujas telefonas. Dar ne daug kas žino apie instagram story, bet tie filmukai kelia instagramos sekėjų ratą. Gal reiktų padaryti apie tai atsirą įrašč, kaip manote? Tiesa, jei iki tol turėjau vos porą šimtų sekėjų, tai dabar jų jau virš tūkstančio! Ir visi tikri, nenupirkti :D :) Galiu pasakyti tik tiek, kad instagrama reikalauja daug darbo. Ir tikra tiesa, kad istagramoje svarbiausia nuotraukos, ir haštagai... O realiai tai, kiek darbo įdedi, tiek ir turi, su instagrama kaip ir su kitais socialiniais tinklais reikia dirbti. Nežadu sustoti :) O šiandien papasakosiu dar apie Douglas priklijuojamas blakstienas. Kai tvarkiausi stalčius, radau pusę stalčiaus prilijuojamų blakstienų :D Aš tikrai nemaniau, kad tiek jų turiu. Todėl yra su kuo palyginti :)






False Eyelashes Classic

Dirbtinės blakstienos

Suteikite savo žvilgsniui ypatingo žavesio su Inglot dirbtinėmis blakstienomis! Įkvėptos mados podiumų, kino ir ekrano žvaigždžių...

Blakstienas galite klijuoti visas arba jas sukarpyti ir susikurti tokį įvaizdį, kokio trokštate.

Talpa: 1vnt.

Kaina: 9,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-false-eyelashes-classic/



False Eyelashes Volume

Dirbtinės blakstienos

Suteikite savo žvilgsniui ypatingo žavesio su DOUGLAS MAKE-UP dirbtinėmis blakstienomis! Įkvėptos mados podiumų, kino ir ekrano žvaigždžių...

Blakstienas galite klijuoti visas arba jas sukarpyti ir susikurti tokį įvaizdį, kokio trokštate.

Talpa: 1vnt.

Kaina: 9,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-false-eyelashes-volume/


Aš turiu dvejas, volume ir klasikines. Išbandžiau abi, aš nebūčiau aš, jei nebūčiau pradėjusi nuo didesnių, volume blakstienų :D Bet, žinokite, prisiklijavau ir iš karto nusiėmiau, nes... Buvo juokinga į save žiūrėti :) Blakstienso buvo gerokai per didelės... Bet su kitomis susidraugavau, vaizdas tikrai gražus ir ne per daug dirbtinis.

Noriu truputi paminėti tai, ką būtų galima tobulinti. Aš kaip visada, nepykite :) Pačios blakstienos tikrai puikios, ir labai gerai, kad prie jų yra klijai. Bet. Jie supilti į mini kvepalų testerio buteliuką. Vargas atsidarius vėl uždaryti, aš išsiterlinu visas rankas. Būtų žymiai pagogiau, jei klijai būtų tūtelėje. Ir dar visuomet šaunu, kai šalia būna ir skystis blakstienoms nuimti. Suprantu, kad tada produktas kainuos brangiau, bet su tuo skysčiu tikrai patogiau.

Pačios blakstienos tikrai patogios, lanksčios, puikiai prisiklijuoja ir nusiima. O dabar patarimas, kurį gal ne visos dar žinote. Ar žinojote, kad prieš klijuojant blakstienas reikia truputi palaukti kol nudžius klijai? :)

Jei ne klijų bonkutė šias blakstienas rekomenduočiau 100 procentų, bet nepaisant to man jos vis tiek labai patinka :) ypač klasikinės. O aš kai užsiklijuoju dirbtines blakstienas, visuomet jaučiuosi gražesnė, jei nebandėte, būtinai pabandykit :)

No comments:

Post a Comment