05/06/2017

Essence „camouflage full coverage“ maskuoklis 05 ivory*


Sveiki, mieli skaitytojai. Kaip praėjo Jūsų savaitgalis? Prisipažinsiu, apie tai, kad vakar buvo tėvo diena aš prisiminiau tik vakare. Kodėl? Na, manau nereikia ilgai aiškinti, mano tėvai išsisikyrę, o ant tėčio aš pykstu, kad net neprisiruošia paskambinti per gimimo dieną, nors buvo pažadėjęs. Kažkada jau esu [asakojusi apie tai, kad jei nusiviliu žmogumi tai visam laikui, čia vienas iš pavyzdžių. Hmm, šiandien diena prasidėjo tikrai keistai, planavau pasakoti visai apie kitus dalykus, bet kiek jaudinusi, nes važiuosi spausdinti savo maketuotos knygos. Nors nėra ko jaudintis, bet aš vis tiek jaudinuosi... Gal dėl to, atsidarius nuotraukas ir pamačius šį maskuoklį nusprendžiau sudėti visus taškus ant i :)




Ilgai išliekantis ir itin pigmentuotas, skystai kreminės tekstūros maskuoklis patikimai paslepia tamsius ratilus po akimis ir kitus odos netobulumus. natūraliai ir gaiviai išvaizdai.

Kaina: 2.79  EUR
Kur pirkti: Douglas, Eurokos

https://www.essence.eu/lt-lt/priemones/veidui/maskuojamosios-priemones/e/product/camouflage-full-coverage-concealer-05/



Ilgai bandžiau, mėginau prisijaukinti tikrai. Man labai labai patinka Essence makiažo pagrindas iš tos pačios serijos, todėl maniau, kad čia bus TOP produktas, varžysis su Catrice maskuokliu...

Pati pakuotė man labai patinka, tvirto plastiko, užsisuka gerai, neprabėga! Oranžinis kamštelis nuteikia žaismingai ir išskiria iš minios. Džiaugiausi, kad spalva labai šviesi... Bet.. vėliau pasirodė, kad net per šviesi. Atrodau kaip vaiduoklis. Pats maskuoklis yra tirštas, o kai užtepi ir skirstai jis ko ne dingsta ir lieka permatomas finišas. Maskuoja minimaliai, juodų paakių tikrai neužmaskuos. Be to, tas minimalus sluoksnis dienos pabaigoje dar ir subėga į raukšleles ir atrodo negražiai.

Priemonės kvapo aš nejaučiu, bet jos tekstūra man labai keista. Kiek primena klijus, nes skistosi kiek keistai lyg būtum užsitepus klijų. Žiauriai čia palyginau... Man iš tiesų gaila, kad maskuoklis man neprilipo, nes pati pakuotė super, aplikatorius irgi malonus, nekietas, švelnus.

Mano išvada: jei į šią pakuotę supiltumėme Catrice maskuoklį gautumėme idealų produktą! Maskuoklis tiktų nebent minimalioms korekcijoms, bet paakiams tikrai ne. Gaila, tikrai gaila, bet šį kartą renkuosi Essence konkurentą Catrice. Be to, Essence siūlo tik dvi spalvas. Skurdoka...

No comments:

Post a Comment