01/06/2017

Golden rose Kosmetinių makiažo kempinėlių rinkinys Beauty Blender*


Sveiki, mieli skaitytojai. Jei skaitote mano tinklaraštį seniai, turbūt žinote. kokie mano santykiai su kempinėlėmis :) Su Beauty Blenderiu man susidraugauti nepavyko, nors jis iki dabar guli grožio stalčiuje. Tačiau, kai gavau testavimui šias tris kempinėles, testavau su susidomėjimu, man labai seniai norėjau išbandyti kempinėles paakiams. Ir, nors viena kempinėlė iš rinkinio man nepasiteisino, mažosios patiko, net labai!





Išskirtinio dizaino kosmetinės makiažo kempinėlės skirtos preciziškam veido makiažui. Tinka makiažo pagrindui, maskuokliui, kreminiams skaistalams padengti sunkiai prieinamas veido sritis: vidinius akių kampučius, poakių sritį, antakių lankus, abi nosies puses, skruostikaulius. Galima naudoti sausas arba drėgnas. Po naudojimo išplauti šiltu vandeniu ir muilu ir leisti išdžiūti.

Kaina: 9,90 €






Šiame rinkinyje mes randame net tris kempinėles: didelę visam veidui ir dvi mažesnes, toms vietoms, pie kurių negali prieiti didžioji rožinė draugė :)

Pasakysiu iš karto, būtent rožinė man ir nepatiko. Pradėkime nuo to, kad visų kempinių paviršius yra kiek kitoks nei garsiojo Beauty Blenderio, jo toks porėtas, o štai šių toks labiau lygus. Ir vat sudrėkinus kempines būtent rožinė kažkaip ne iki galo padidėja. Vienas šonas lieka kaip buvęs. Savaime suprantama todėl normaliai su kempine veido padengti neįmanoma.

Tačiau, mane nustebino kitos dvi mažylės. Jos išsipučia puikiai, o su žaliąja  man itin patogu dirbti. Kažkaip paakius man sunku užmaskuoti su šepetėliu, visada palieku atstumo tarp blakstienų ir odos. O štai su šia kempinėle man viskas pavyksta puikiai . Dvi mažosios kempinėlės išsiplauna lengvai ir išdžiūsta labai greitai. Man net po tokios sėkmės pakilo ranka prisiminti ir senąjį BB, ir ką, galiu pasakyti, kad net kartais naudoju :) Bet dabar mes ne apie jį, o apie kempinėles iš Golden Rose. Manau, kad net dėl tų dviejų rinkinį pirkti verta, turint omenyje gerą kainą ir rezultatą :) Na, žinokite, tikrai likau nustebinta, žalią ir mėlyną kempinėles rekomenduoju drąsiai.

No comments:

Post a Comment