11/06/2017

NYX PRISMATIC SHADOWS Voodoo


Sveiki, mieli skaitytojai. Kaip Jūsų savaitgalis? Mes buvome Klaipėdoje, grįžome vakar vakare. Labai džiaugiuosi, kad šiandien jau esu namie ir galiu pailsėti bei susitvarkyti ir pasiruošti naujai darbo savaitei. Tvarkiausi kosmetiką, dezinfekavau, fotografavau šešėlius ant rankos ir man panižo aprašyti šiuos NYX šešėlius. Iš karto pasakysiu, kad atsiliepimas nebus geriausias. Kodėl, tuojaus papasakosiu.



 
Kaina: apie 6 eurus, aš pirkau Rygoje, NYX parduotuvėje.





Pradėkime nuo to, kad ši istorija sena kaip pasaulis :) Apie Urban Decay prismatic šešėlius, konkrečiai Lounge atspalvį aš sužinojau dar kai žiūrėjau KathleenLights. Kuo toliau domėjausi, tuo daugiau sužinojau, tarkim tai, kad šios spalvos nerasi Urban Decay paletėse, o yra tik pavieniai mono šešėliai. Mane užbūrė spalva: pusiau ruda pusiau electric. Tiesą sakant, kiek žiūrėjau swachų internete, visi jie atrodo skirtingai. Todėl ir įdomu. Panižo delnai, a, pamiršau paminėti, kad kai pirmą kartą juos pamačiau per youtubą, UD Lietuvoje dar net kvapo nebuvo.

Tada prasidėjo mano analogų paieškos, kadangi nebuvo LT aš net nesvajojau apie originalią jaded spalvą. Ant rankos iš kairės į dešinę: Artistry šešėliai, Artistry, NYX ir The Balm Welkom. Kurie man gražiausi? Sakyčiau Artistry, su jais ir makiažas gaunasi artimiausias UD (lyginant su internetinėmis nuotraukomis).

Kodėl nepirkau UD mono šešėlių, kai tik jie atsirado LT, manau akivaizdu – per aukšta kaina. O nuo įvedimo į rinką, man atrodo ji dar pakilo, dabar jau virš 20 eurų... Taigi, kai atsidūriau prie NYX stendo Rygoje supratau, kad reikia išmėginti.

Kalbant apie NYX šešėlius: labai fainas, tvirtas įpakavimas, lengvai atsidaro ir užsidaro, įpakavimą puošia kaspinėlis. Tikrai puošnu :) Šešėliai tepasi lengvai, truputi byra ir yra labai pigmentuoti. Šešėlių pagrindo prireiks, kitaip dienos pabaigoje galėsite „džiaugtis“ subėgusiais į voko raukšlę šešėliais... Bet tai prismatic šešėliai, kad reikia pagrindo nekeista. Naudojant tamsų pagrindą šešėliai atsiskleidžia geriau.

Kodėl NYX šešėliai man nepatiko? Aš tikėjausi labiau rusvos spalvos, tamsesnės, štai šią spalvą užsitepus ant akių vaizdas atrodo nekaip, nes labai lenda ryžas tonas, na kitaip to atspalvio nepavadinsi... Todėl vaizdo ant akių nedėsiu, jūs jau man atleiskite :)

Išvada tokia, labai norėčiau nusipirkti ir UD šešėlius, viskas galų gale nuo jų ir prasidėjo :) Kaip sakant – skūpus moka du kartus...

Taip atrodo UD lounge šešėliai (nuotrauka iš interneto):


No comments:

Post a Comment