13/06/2017

Perfectil maisto papildai plaukams/ nagams/ odai*


Aš vis dar negaliu atsistebėti (blogąja prasme) kaip mes, moterys nemylime savęs. Kur bepasisuku, aplink vien tik kažkokie svaičiojimai apie lieknėjimus, kurie dažnai yra beatodairiški. Kai pasižiūriu į tas porcijas kuriomis moterys save kankina man pašiurpsta oda. Apie ką aš čia? Apie tai, kad mes nemylim savęs. Bet kokiais būdais bandome prilygti kažkokiam įsivaizduojamam idealui. Nesakau, kad nereikia prisižiūrėti, sakau, kad reikia save mylėti ir nekankinti... Neseniai aš Jums pasakojau apie tai, kaip pradėjau vartoti maisto papildus. Iš pradžių galvojau: ai, čia nieko nebus, nematau jokių pokyčių. Metas pakalbėti apie rezultatus :)





Jau ne kartą pasakojau, kad nemėgstu vartoti vitaminų ar papildų. Ne tai, kad nemėgstų, aš tiesiog juos pamirštu, užmetu ir negeriu. Bet kai beveik prieš mėnesį pamačius save nuotraukose išsigandau, supratau, kad reikia kažko imtis. Man nepatiko mano dėmėmis išmėtytą ir drėgmę praradusi oda, lūžinėjantys nagai ir plaukų būklė nedžiugino. Matyt nuo daugybės darbų patirto streso man išslinko labai daug plaukų, ir aš pamačiau, kad jų apimtis kaip reikiant sumažėjo.

Išsigandau todėl puoliau griebtis šiaudo – šiuo atvejų papildų. Po poros savaičių pastebėjau, kad atsigavo plaukai. Taip pat užaugo nagai, pagaliau galiu svajoti apie gražų manikiūrą! Be to jie ir tvirtesni, nebe nulūžinėja taip greitai kaip ankščiau.

Odai padėti ėmiausi ne tik papildų, norėjau greito rezultato todėl pakeičiau visą rutina. Dabar dėmių kur kas mažiau, liko vienas kitas randelis nuo spuogų ir tiek, veido oda kur kas lygesnė ir sveikiau atrodanti. Žinau, kad pakartosiu seniai žinomą tiesą, kuria vadovaujasi ir Nicolė: grožis tai vidaus ir išorės priežiūra. Nes jei save pastoviai alinsime dietomis ir savigrauža, būsim ne gražesnės, o tiesiog nelaimingos. Ar to mes norime?

No comments:

Post a Comment