25/06/2017

SALERM Purifying shampoo 21, 250ml Ypač valantis plaukus ir galvos odą šampūnas


Sveiki, mieli skaitytojai. Hmmm, vakar įkėliau dar vieną video į youtube kanalą, ir galiu pasakyti, kad nesitikėjau sulaukti tiek peržiūrų. Jei pirmo video praktiškai niekas nepastebėjo, tai su antru buvo kitaip. Viską padarė mano antakiai, sulaukiau begalės komentarų apie juos :D :D Žodžiu, mano tikslas pasiektas, per vieną vakarą 700 peržiūrų, kai kitos sulaukia per metus 3000 peržiūrų :) Kodėl pradėjau filmuoti? Nes neužtenka apžvalgų, noriu, kad mano mintis išgirstų daugiau žmonių... Nenoriu būti ta, kur tik gauna kosmetiką, aprašo ir tiek žinių, noriu būti populiaresnė. Ir žinau kaip tai pasiekti, tik va, mano vyras jau pyksta, sakė, kad galėsiu miegoti su youtubu. :D O jei rimtai, tai šiandien papasakosiu apie mėgiamiausią šampūną, apie kurį išgirdau irgi iš youtubo. Pirmą kartą jį pamačiau Erika Buy kanale. Ji taip gyrė jo kvapą, kad aš užsinorėjau iš karto, teko pirkti ir bandyti.





Ypatingai malonaus kvapo. Purifying shampoo 21 giliai valantis plaukus ir galvos odą šampūnas. Išplauna kosmetikos likučius ir nešvarumus. Šampūnas prisotina plaukus ir odą deguonimi, suteikia plaukams purumą ir natūralų blizgesį. Po plovimo uždeti šampūno dar kartą, švelniai įmasažuoti ir palikti 3-5 min., nuplauti šiltu vandeniu. 250ml.


Kaina: 250 ml 5,90 €, 1000 ml 15,00 €.


Mane suviliojo ne tik kvapas, man patiko ir tai, kad šampūnas turėtų gerai išplauti plaukus. Mano galvos oda riebi, todėl aš ištisai turiu su ja problemų, tai šampūnas gerai neišplauna nešvarumų, tai plaukai iš karto prilimpa prie galvos.

Šampūnas yra žaviame rožiniame buteliuke, jo konsistencija tiršta, o putoja labai gerai, kvepia taip pat nerealiai. Kvapas man primena kramtomą gumą kurią kramtydavau vaikystėje. Smagiausia dalis – jis labai gerai išplauna galvos odą, išvalo plaukus. Nealergizuoja galvos odos. O kitą dieną plaukai vis dar būna nesusiriebalavę. Kvapas ant plaukų ilgai nesilaiko, bet dar tą patį vakarą jį užuosti galima.

Šį šampūną reiktų naudoti kas 2-3 dienas. Bet aš dažnai naudoju ir kas dieną, na tiesiog, mat taip patinka tas švaros pojūtis. Rekomenduoju jį išbandyti ir jums, jei ieškote gero valomojo šampūno.

No comments:

Post a Comment