04/06/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #101 mano pirkiniai ir dovanos


Sveiki, mieli skaitytojai. Sekmadienis, laikas naujienų rubrikai, ar ne? Aš visą dieną nieko ypatingo neveikiu, susitvarkiau ir pabaigiau maketuoti knygą (tikiuosi :D ) mat mūsų sinoptikai žadėjo, kad šiandien lis, ir aš nieko rimto nebuvau suplanavusi. Ir ką jūs manote? Bet jau pas mus visą dieną švietė saulė :) Tai aišku džiugina net būnant namie ir tvarkantis, užtai vakar vakarą aš praleidau sode. Liko neįgyvendintas vienas planas, norėjau nuvažiuoti iki jachtklubo... Tokia ataskaita, o dabar pats laikas parodyti pirkinius ir dovanas. Per dvi savaites jų susikaupė nemažai :) 



Prieš važiuojant atostogauti į Latviją aš nusipirkau dar vieną Douglas aliejų, ano mano pamėgto jau nebeturėjo. Šitas irgi labai patinka. Kvapas puikus, gaivus ir kaip tik vasarai. Prigriebiau porą veido kaukių, kurių dar nespėjau išbandyti. Konjak kempinėlę iš Drogo perku jau antrą kartą, patinka! Liuks, kaip už tokią kainą. Taip pat nusipirkau Bourjois maskuoklį, jau pasakojau apie jį jums, na, nuomonė nepasikeitė. Gaila.


Naujienos iš L`occitane – Bijūnų seriją papildė dvi naujos kaukės: dieninė ir naktinė. Labai įdomūs produktai, testuoju, papasakosiu jau kitą savaitę. Buvau pasiilgusi šio kvapo, jis nuostabus... :)


Rygoje mes užtikome milžinišką NYX parduotuvę. Nesusilaikiau ir nusipirkau NYX micelinį vandenį. Keista, bet nors buvau skeptiškai nusiteikusi jis man visai patinka! Gerai nuvalo makiažą ir tinka jautriai odai. Gaila, kad Lietuvoje jo dar nemačiau.


Et, kaip tyčia aš pamačiau tuos pačius šešėlius apie kuriuos pasakojo Aliona http://lithuaniabeauty.blogspot.lt/ ir ar gi aš galėjau susilaikyti? Ne, štai ką daro blogerių atsiliepimai. Man irgi pirkti mono šešėlių už 20 eurų neleidžia pirkti badaujantys Afrikos vaikai, bet tokio šešėlio norėjau labai seniai todėl nusipirkau.


Na ir dovanos iš http://harmonylife.lt/ mano plaukučiams. Šampūnas, kaukė, losijonas, kremas ir aliejukas. Kol kas apie augimą skatinantį poveikį kalbėti anksti, bet po poros plovimų mano vyras pagyrė ma no plaukus, sakė, kad gražiai atrodo, o tai jau šis tas!

Tiesa, viena ko gailiuosi, tai, kad nenusipirkau Konjak Sponge kempinės Rygoje, Stockmann prekybos centre. Ten jos kainavo po 5 eurus. Tikrai reikėjo pirkti, jei būsite kada ten, rekomenduoju atkreipti dėmesį.

No comments:

Post a Comment