18/06/2017

SEKMADIENIO RUBRIKA: NAUJIENOS #102 Mano pirkiniai ir dovanos bei pirmasis video!


Sveiki, mieli skaitytojai. Negaliu atsidžiaugti atėjusia vasara. Taip gera, kad pagaliau karšta, galima vaikščioti su suknele ir šiaip viską mažiau imti į galvą :) Vasara blogas rečiau skaitomas, tai pastebiu jau nebe pirmais metais rašydama šį tinklaraštį. Todėl gavusi naujienas aš nusprendžiau nufilmuoti pirmąjį video. Dar labai nedrąsu, daug mykimo, bet labai tikiuosi, kad manęs nenuteisite, o ateityje mano video tobulės :) Bet dabar iš pradžių apie naujienas, kurių per porą savaičių prisikaupė ne taip ir mažai.




Praėjusią savaitę Douglas pirkau John Freda priemones garbanotiems plaukams. Gavau dar porą mėginukų. John Freda esu bandžiusi blogo rašymo pradžioje, tuomet man nepatiko, o gal tiesiog nemokėjau naudoti. Nes dabar atsiliepimai kur kas geresni :)


Šią savaitę gavau Dove naujienas. Viskas labai patinka, išskyrus dezodoranto kvapą. Tas kvapas nerealus dušo putoms, bet vat dezodorantui kažkaip nea... :) Nustebino dušo želė, planuoju parašyti atsiliepimą :)


Atkeliavo Kinetics vasaros nagų lakų kolekcija. Gavau visas spalvas, todėl būtų buvus nuodėmė jei nebūčiau nufilmavus video. Taip ir padariau, jį galite pažiūrėti:

https://www.youtube.com/watch?v=LCUE34IuvMs

aš tiesiog norėjau parodyti spalvas jums gyvai, bet reikėjo juk ir plačiau papasakoti, bet man pačiai dar labai nedrąsu prieš kamerą... Tikiuosi, kad jums patiks :)


Šiandien nusipirkome dar vieną Rituals... rinkinį ir rankšluostį. Rinkinį jau kartoju, rankšluosčių irgi turime kelis, ir labai patinka, o Rimi lipdukų akcija baigsis jau kitą savaitę todėl norėjome išnaudoti knygutes. Dabar jau nebedalina lipdukų, galima tik įsigyti tai kas dar liko, todėl jei norėjote, reiktų paskubėti :) Manau šį Rituals... akcija labai pasisekusi todėl tikiuosi, kad ji ne paskutinė. 

Tokios savaitės naujienos, o kaip savo sekmadienį leidžiate Jūs? :)

No comments:

Post a Comment