07/06/2017

SMASHBOX PHOTO MATTE EYES Akių šešėlių paletė


Jei kas nors manęs paklaustų: kokia yra mano mėgiamiausia dekoratyvinės kosmetikos priemonė, nedvejodama atsakyčiau jog šešėliai. Aš dievinu visą kosmetiką, bet šešėliai man yra kažkas tokio. Ypač šešėlių paletės. Ypač gerų šešėlių paletės. Apie Smashbox aš svajodavau dar tuomet kai Lietuvoje nebuvo šio brando kosmetikos. Žiūrėdavau į promo nuotraukas ir varvindavau seiles :D Ir štai kai pasitaikė progą įsigyti Smashbox kosmetikos, nesudvejojau. Noriu papasakoti apie tai, kokie šie šešėliai tobuli. Rimtai.




Photo Matte Eyes

Akių šešėlių paletė

Kai pastebėjome, kad fotosesijose Los Andželo foto mūsų makiažo meistrai naudoja matinius akių šešėlius kaip pudrą antakiams ir kontūrinį pieštuką, supratome, kad privalome sukurti viską atliekančią formulę vien tik akims. Kiekvienas iš 14 matinių šešėlių – tai daugiafunkcė priemonė, nuo fiksuojamųjų šešėlių, kuriuos galima naudoti kaip akių kontūro pieštuką, iki antakių pudros, kurią taip pat galima naudoti kaip šešėlius. Be to, kiekvienas šilkinis, pigmentais papildytas tamsus šešėlis tampa dar intensyvesnis jį sudrėkinus.

Naudojimas: Pakuotėje rasite „#ShapeMatters“ albumą, kuriame pridėti patarimai, kaip dažyti 6 formų akis ir 5 formų antakius.

Talpa: 14g

Kaina: 47,95 €

https://www.douglas.lt/katalogas/smashbox-photo-matte-eyes/









Aš suprantu, kad dabar daugelis pagalvosite apie kainą. Taip, ji nėra maža. Bet. Tai yra visiškai kitos kategorijos šešėliai. Kai pirmą kartą jais pasidažiau, gavosi siaubingai, nes... Aš nesitikėjau tokios pigmentacijos iš matinių šešėlių!

Šioje paletėje yra keturiolika puikių, minkštų, minimaliai byrančių matinių šešėlių. Būtina žinoti, kad šešėlių pagrindo tikrai reikia. Ant rankos matosi, kur su pagrindu, kur be, kaip atsiskleidžia spalva ir pigmentacija. Ir kaip nerealiai sunkiai nusivalo tamsių spalvų šešėliai! Išsilaikymas tikrai džiugina. Skirstosi puikiai, liejasi taip pat...

Šešėliai turi saldoką kvapą, kuris man be galo patinka. Pirmą kartą turiu taip skanaii kvepiančius šešėlius. Jei apie kritiką, tai turiu vieną pastebėjimą dėl pačios paletės. Man nepatinka, kad ji neatsidaro 180 laipsnių kampu, o turimas magnetas pritraukia dangtelį ir paletė užsidaro tau net nespėjus apsižiūrėti. Tai čia toks lengvas minusėlis, kalbant konkrečiai apie šią paletę.

Šalia pridėtas šepetėlis yra nuostabus. Bene pats geriausias pridėtinis šepetėlis ever. Viena jo dalis puikiai padengia šešėlius ir skirsto, o kita galima nusibrėžti pravedimą. Labai kokybiškas, šereliai tankūs ir švelnūs bei minkšti.

Man labai patinka tai, kad paletėje yra pora šviesių spalvų, rusvų bei violetinių spalvų, o juoda spalva tai tokia pigmentuota, kad net sunku patikėti! Šiuos šešėlius galima naudoti daugiafunkciškai, brėžti pravedimus, ryškinti antakius ir kaip šešėlius.

Itin išskirtinės spalvos tai spice ir suede. Spice oranžinio tono turinti rusva, suede, labai graži rusva spalva. Patinka ir violetinės, tik su jomis dažausi rečiau, dažniau renkuosi rusvus atspalvius. Man labai patinka ši paletė. Jei dar svarstote dėl kainos, pagalvokite apie tai, kad turėsite tikrai kokybišką ir gerą paletę, o gerus matinius šešėlius atrasti tai jau tikras džiaugsmas!

No comments:

Post a Comment