09/07/2017

Rituals... THE RITUAL OF DAO naktinis rankų kremas


Sveiki, mielieji. Vakar išmečiau Rituals... Ritual of Dao rankų kremo tūtelę, nes ji jau buvo visiškai pasibaigusi, todėl nusprendžiau nieko nelaukusi apie šį kremą parašyti atsiliepimą. Kremas man tikrai patiko. Ir tikrai pirksiu dar. Bet. Jis kainuoja 10 eurų! Bent man, tai brangu... O kaip atrodo jums? Ar 10 eurų yra normali suma rankų kremui?




Maitinamasis rankų balzamas su baltojo lotoso ir ginkmedžio ektraktais. Šis rankų balzamas skirtas išsausėjusiai bei nualintai aplinkos faktorių odai. Šį balzamą taip pat galima naudoti kaip kaukę nakčiai. Sudėtyje esantys baltojo lotoso ir ginkmedžio ekstraktai puikiai pamaitina bei atstato pažeistą rankų odą.

Kaina: 10.00 €

http://www.rituals.lt/index.php?route=product/product&product_id=234&search=dao+ranku+kremas


Jau seniai norėjau pabandyti Rituals... rankų kremus, bet vis stabdydavo kaina. Nori nenori, vertini tai, kad rankų kremas kainuoja 10 eurų, o tai man pakankamai daug... Tačiau vienu metu mano rankas vėl buvo ištikusi krizė, jos labai šerpetojo ir buvo raudonos, todėl aš nusprendžiau pamėginti. Išsirinkau nosiai palankiausią aromatą, nenorėjau per aštraus todėl ant mano lentynos atsidūrė Ritual of dao kvapo kremas.

Pirmiausia apie pakuotę, ji labai patogi, nes ne atsisuka, o atsidaro. Visas mechanizmas veikia puikiai, dozuojasi taip pat gerai. O kadangi tūtelė minkšto plastiko pakuotė itin patogi naudoti. Be to ji labai kokybiškai pagaminta, išbaigiau visą kremą, bet nenusitrynė nei vienas užrašas...

Aš išsirinkau naktinį balzamą, nes rankų padėtis buvo tikrai bloga. Bet aš nebūčiau aš, jei to kremo nebūčiau naudojusi ir kaip paprasto rankų kremo.

Jo konsistencija labai įdomi, tiršta, permatoma, tarytum išlyditas vazelinas. Bet susigera labai greitai, nepalieka lipnumo, tik švelnią, minkštą ir elastingą rankų odą. Jei nepadaugini, riebumo nesijaučia... Labai malonus kvapas, lengvas, neįkyrus. Šis balzamas man labai greitai atstatė rankų odą, o vėliau aš su ja neturėjau jokių problemų.

 Dabar kremas baigėsi, ir man jo tikrai trūksta, nes kol kas naudoju bet ką :D Bet tikiuosi, greitu metu pavyks pakartoti, o gal nusipirksiu kito kvapo. Liko atviras klausimas, ar verta investuoti į rankų kremą? Šiuo atveju taip, nes kremas skalsus ir ilgai naudojosi, o poveikis labai geras. Todėl tikrai rekomenduoju.

No comments:

Post a Comment