12/10/2017

DOUGLAS MAKE UP Duo Eyeshadow&Liner Akių šešėliai ir pravedimas viename*


Sveiki, mielieji. Jau turbūt matėte naujienas mano instagramoje, vakar gavau visą dėžę kosmetikos konkursui. Iš ties, kai pradėjau rašyti blogą, nesitikėjau nei tokio palaikymo, nei tokio dėmesio iš gamintojų. Esu tikrai labai dėkinga. Skatinate mane filmuoti, bet, žinokite, tikrai pergyvenu, kad nespėsiu ir normaliai nesigaus, todėl galvoju tik apie konkursinį įrašą bloge. Juo labiau, kad labai mažai laiko, o aš savaitgalį išvažiuoju į parodą Klaipėdoje. Tačiau jau paprašiau vyro, kad išvažiuotumėme sekmadienį iš ryto, tam, kad viską suspėčiau... 

Pamenate, pasakojau, kad radau suknelę į darbo renginį? Esmė tame, kad pasitarėme su kolegėmis ir nusprendėme, kad ten jokių suknių nereikia ir aš nusprendžiau vilktis juodas kelnes. Tik štai nežinau dar dėl viršaus :) Žodžiu, mano spalio savaitgaliai ko ne visi suplanuoti, be to, žiema planuojame atostogas ir atrodo pagaliau aplankysime Berlyną! Jei iki tol niekas nepasikeis :D :D Žodžiu, dabar jau tikrai apie kosmetiką pasakosiu, šį kartą apie Douglas naujienas, nes tikrai mažai dėmesio kol kas aš joms skyriau... :)




Duo Eyeshadow&Liner

Akių šešėliai ir pravedimas viename

Priemonė „du viename“: elegantiško dizaino juodos spalvos akių kontūro ir dramblio kaulo kreminių akių šešėlių pieštukas. Dėl švelnios kreminės konsistencijos priemonė lengvai slysta oda ir greitai padengia spalva. Šios priemonės padės pasiekti dangišką grožį!

Automatinis pieštukas sujungia dvi būtinas turėti makiažo priemones į vieną: juodas akių kontūro pieštukas kartu su kreminių šešėlių pieštuku.

Juodas kontūrinis pieštukas puikiai slysta oda, tarsi švelniai glostydamas. Pasidažyti šiuo pieštuku itin lengva dėl gražios, ergonomiškos rožinės su aukso atspalviu talpyklos ir plono antgalio, brėžiančio itin tikslią liniją. Vienu brūkštelėjimu paskleisite ryškią spalvą, kuri iškart prisitaikys prie odos. Be to, spalva išliks visą dieną. Tai taip dangiška...

Sudėtyje yra aukštos kristalinės eilės linijinio vaško, kuris suteikia puikią kremiškumo ir tvirtesnės struktūros pusiausvyrą, užtikrinančią ypatingą tikslumą ir padengimą. Priemonė taip pat puoselėja odą, stiprindama ją ir drėkindama. Sudėtyje esančios silikoninės dervos ir lakiosios medžiagos užtikrina, kad akių kontūro pieštukas ilgai išliks ant odos, o specialūs polimerai priemonės dengimo metu sustiprina kreminį tirpsmo pojūtį.

Šis kreminių akių šešėlių pieštukas atskleidžia elegantišką dramblio kaulo spalvą su spindinčiu baigiamuoju potėpiu. Dėl švelnios kreminės konsistencijos priemonė ant jūsų akių vokų pasiskirsto lengvai ir švelniai. Prieš darydami ryškų makiažą, galite nepriekaištingai sumaišyti akių šešėlius ir mėgautis šios puikios sudėties priemonės teikiamu komfortu.

Ypatingas silikoninis plėvele padengiantis polimeras leidžia priemonei tvirtai sukibti su oda, taip užtikrindamas glotnų baigiamąjį potėpį be raukšlelių. Dėl lakiojo silikono priemonės sudėtis puikiai dera su tolygiu padengimu ant odos ir maloniu pojūčiu. Aminorūgščių pagrindu sukurtas funkcionalus pudros junginys sustiprina priemonės takumą ir malonų pojūtį dėl kreminės konsistencijos.

Kaina: 9,99 €

https://www.douglas.lt/katalogas/douglas-make-up-duo-eyeshadow-liner/





Pradėsiu nuo įpakavimo, kuris yra labai žavus. Rožinė spalva išmarginta gėlių motyvais tai raktas į mano širdį. Tobula, tikrai tobula. Apskritai, man ši kolekcija labai graži, aš jau apžiūrėjau parduotuvėje šepetėlius ir perlus, na, dizainas tikrai nepriekaištingas. Nei pridėti, nei atimti.

Kadangi ta rožinė man labai jau prie širdies, iš karto puoliau testuoti šį dvigubą produktą. Tai du viename: kreminiai, išsukamo pieštuko tipo šešėliai ir juodas pieštukas, kurio pravedimu aš nedrįsčiau vadinti. Per silpnas, nors pieštuko funkcijai pigmentacijos pakanka tikrai. Man patinka šešėlių spalva, dramlio kaulo spalvą makiaže panaudosime tikrai dažnai. Dar geriau, kad kitoje pusėje yra pieštukas. O kam nepatinka kai priemonė turi ne vieną funkciją?

Patys šešėliai labai pigmentuoti, lengvai dengiasi ir sklaidosi, atspalvis labai gražus. Išsilaiko visą dieną. Priemonė tinka jautrioms akims, jokio kvapo aš nejaučiu. Šešėlius naudoju dažniau nei pieštuką, bet apskritai vertinu produktą labai gerai. Tobulas, estetiškas ir funkcionalus įpakavimas ir kokybiškos priemonės verčia šį dalykėlį naudoti dažniau. Ar jo reikia Jūsų kosmetinėje? Taip, jei negalite praeiti pro rožinius dalykus ir Jums reikia šešėlių ir pieštuko viename. O kam gali nereikėti? :)

No comments:

Post a Comment