2019 metų vasaros atradimai. TOP produktai



Sveiki, mielieji. Viskas. Vasara baigėsi. Reikia pripažinti. Facebooke saketė, kad TOP produktų įrašo reikia, todėl aš pasistengiau viską suvesti. Man keista, kad liko neaprašyti MAC makiažo pagrindas, YSL Black opium kvepalai... Tiesiog jie nebuvo tokie verti dėmesio, kaip priemonės, kurios į eterį pateko. Taigi, trumpas reziumė, kas man šią vasarą patiko labiausiai.



Be abejo, mano didžiausias atradimas yra Tarte kosmetika. Labai patinka Tarteist Pro akių šešėlių paletė. Mėgstu ir ABH paletes, bet ši mano mylimiausia dėl lengvo šešėlių sklaidymo, su jais labai lengva dirbti. Aišku, spalvų pasirinkimas galetų būti platesnis, daugiau paskirstymo spalvų, nes dabar vyrauja blizgios. Bet aš suprantu, kad tokia tematika :) Jei nesate bandę Tarte šešėlių, rekomenduoju, manau, kad jums patiks :) Kaip jie skaniai ir maloniai kvepia!


Catrice blakstienų tušas Eyeconista man labai patinka. Naudoju iki šiol, labai gražiai padažo blakstienas ir jas atskiria. Nenubėga, nenusitrina... Puikus tušas, net pralenkiantis mano bandytus Dior, Lancome, kurių irgi neaprašiau, nes tiesiog man nepatiko.


Sephora paakių kaukė buvo viena įsimintiniausių kaukių apskritai, ne tik šią vasarą. Jos efektas buvo stulbinamas, šviesenė oda, mažiau matomos raukšlės. O ir patys padeliai labai malonūs, gerai priglundantys, nealergizuojantys odos. Labai skaniai, gaiviai kvepėjo.


Rituals... The Ritual of karma kūno aliejų man padovanojo vyras. Labai gera dovana! Kaip jis nerealiai kvepia, labai greit susigeria ir kūno oda nuostabiai blizga. Man labai patinka, todėl stengiuosi taupyti.


Bioderma losjonas po deginimosi išgelbėjo mane nuo kančių, kai nusvilau Paryžiuje... Jis labai skaniai ir gaiviai kvepia, greit susigeria ir greit panaikina nudegimo pojūčius. Tobulas!


Ši Sol de janeiro kūno kremą manau, kad trauksiu ir į metų produktų sąrašus. Nesveikai patinka, kremo tekstūra yra labai maloni, minkšta, greit susigeria. Oda pamaitinta, netgi stangresnė. Kvapas išsilaiko visą dieną.


L`occitane aqua reotier veido dulksna jau beveik pabaigiau. Labai patiko tas tolygus paskirstymas, gaivinimas, drėkinimas. Naudojau vietoj MAC Prep+Prime ir man labai pasiteisino. Su juo net sudrėkingavau šepetėlius, labai geras produktas.


Catrice Hd active performance primer vienas geresnių kada nors bandytų praimerių. Puikiai pamaskuoja poras, sudrėkina veido odą. O įsigeria labai maloniai, susilietus su oda tampa lyg vandenuku. Nekemša porų taip kaip kiti silikoniniai praimeriai.  Super!


Čia matote du mano mėgstamus produktus, tai NYX užbaigimo pudra ir mėlynas laineris. Buvo puikus akcentas, labai gerai laikosi, lengva nusibrėžti pravedimą. Nenusitrina ir nenubyra, tinka jautrioms akims. Nyx užbaigimo pudra pasitarnavo prailginant makiažo išbuvimo laiką.



L'OREAL PARIS true match man labai patinka, suprantu, kodėl jis moterų mylimiausias, nes puikiai maskuoja, gražiai dengiasi, nesuteikia kaukės efekto ir pakankamai ilgai išsilaiko.


Charme and Beauty visiškai negirdėtas brendas. Bet kaip man pasiteisino! Šis aliejus yra puikus, naudoju iki šiol, labai greit susigeria, skaniai kvepia, gerai maitina plaukus. Jie tampa minkšti ir švelnūs, būtinai pasidomėkite šiuo brendu!


Šią vasarą turėjau laimės susipažinti su Klorane produktais. Gamintojai atsiuntė kelis testavimui, dėl ko labai džiaugiuosi. O labiausiai man patiko šis mėginukas, iš anti pollution serijos. Norėjau nusipirkti, bet neradau prekyboje! Vietoj to man įkišo kitą šampūną riebiems plaukams, kurį jau baigiu ir netrukus aprašysiu ;D


Šis pigutis Lidl antakių gelis yra visiškas Benefit klonas. Kiek kainuoja Benefit, žinom, o šis kainavo apie 3 eurus. Pridėk nulį ir gausi Benefit kainą, o šis lygiai toks pats pukus. Irgi galima sloksniuoti, išsilaiko visą dieną. Jei dar bus Lidle aš būtinai nusipirksiu vėl, nes jau gerokai iškabinau.


Per šią vasarą išbandžiau nemažai lūpų priemonių, bet L'OREAL PARIS ROUGE SIGNATURE skysti matiniai lūpų dažai 109 savor yra mano mylimiausi. Pakuotė labai faina, primena rašikli, iki šiol jai nieko nenutiko, atrodo taip kaip nauja. Lūpų dažai lengvi, nesijaučia ant lūpų, nedžiovina jų, man labai patinka jų spalva. Puikūs!


L'OREAL PARIS Infallible maskuoklis yra visiškas Tarte maskuoklio klonas, bet man patinka labiau, nes labiau tinka jautrioms akims. Su anuo vis labiau ašaroju, todėl mano pasirinkimas – L'OREAL ;)


Geriausios priemonės veidui iš Oriflame – Novage dieninis ir naktinis veido kremai nuo raukšlių ir paakių kremas. Labai veiksmingi kremai, be to nemekša porų. 


Mano visiškas atradimas yra Zoeva šepetėliai. Labai patinka, parašysiu apie juos atskirai.


Yves rocher dušo želė man įsiminė labiausiai. Gaivus citrinų kvapas puikiai tiko karštą vasarą, labai gerai prausė, nesausino odos.


Ši vasara yra mano atradimų vasara. Pirmą kartą prisiliečiau prie Caudalie. Labiausiai man patiko micelinis vanduo. Nusivalius veidą juo jis tapdavo atgaivintas, buvo labai malonu jį naudoti karštą vasaros dieną, atrodo, kad oda atsigaudavo. Prireikė laiko atsigauti, kai pamačiau pilno kiekio kainą :D


Per vasarą praktiškai išnaudojau šiuos YSL Mon Paris kvepalus. Jų lengvumas, prabangumas šią vasarą mane traukė labiausiai. Tol kol atradau Sol de janeiro kūno kremo kvapą, jis nepakartojamas ;)

Tokie mano vasaros TOP, o kokie jūsų? :)

Rašyti komentarą

0 Komentarai