By Cristian Laxroix LE MAQUILLAGE - LÈVRES Trio de gloss scintillants Rouge étoile / Nude scintillant / Mauve métallic lūpų blizgesių rinkinys


Sveiki. Neseniai Rimi buvo akcija, rinkdami lipdukus galėjome įsigyti pigiau lagaminus, krepšius ir kosmetines. Mes prieš kelionę nusipirkome lagaminą ir kosmetinę. Perkant lagaminą galėjau pasirinkti lūpų blizgesių arba lūpų dažų rinkinį. Atrodė gražūs ir prabangūs, dizainas priminė Burberry, todėl nesusilaikiau ir išsirinkau lūpų blzigesių rinkinį. Ir labai patinka!











Lūpų blizgiai yra cigaro dėžutės imitacijos pakuotėje. Pačių blizgių forma irgi išskirtinė, stačiakampės formos buteliukai su puošniais melinos spalvos kamšteliais, ant kurių yra bent man Burberry akcentus primenančios detalės. Gražu, prabangu, dar tie aukso įmitacios logotipai prabangiai užbaigia dizainą.

Pas mane trys spalvos, šviesi ruasva, kūno spalva ir raudona. Man labiausiai tinka vidurinė, kūno spalva. Jų konsistencija labai įdomi, tiršta, klampi ir kiek lipni. Blizgus užbaigimas suteikia pilnesnių lūpų įspūdį. Blizgesiai labai skaniai kvepia, saldžiai.

Nors jų tekstūra lipni, bet jie ilgai neišsilaiko. Tiek, kiek įprasti lūpų blizgiai. Jie labai pigmentuoti, spalvos labai gražios. Labai gerai drėkina lūpas!

Man patinka dizainas, jis tikrai prabangus, prabangiausias iš mano turėtų blizgesių. Tos tvirtos pakuotės labai smagios, o dėžutė labai fainas dizaino akcentas. Man buvo keista, kai pamačiau internete, kad jie kainuoja net 79 eurus! Aišku, jie labai pigmentuoti, gražus užbaigimas, gražiai atrodo. Bet kaip už tokią kainą – išlikti galėtų ir ilgiau, ar bent nepersiduoti ant kitų pavičšių. Vis gi, jie smagūs. Už pilną kainą nepirkčiau, bet šiaip labai patinka.

Kur įsigyti?

http://www.shopcoins.fr/detail.asp?brand=clx&sh=1&ca=101&sc=10102&prod_id=46D7C4Q327PYK

Kaina: 79 €.

Rašyti komentarą

0 Komentarai