Essence Spice it up riboto leidimo kolekcija*


Labai noriu papasakoti apie naująją Essence rudenine riboto leidimo kolekciją. Aš dar nespėjau papasakoti apie Essence rudens naujienas, bet netrukus gavau dar ir šią kolekciją. Ji labai graži, o mane ypač papirko paletė, labai džiaugiuosi ją gavusi bandymams. Pigmentacija jus priblokš, todėl judam ir žiūrim nuotraukas.














Ruduo man asocijuojasi ju bordo spalva, prieskoniais, arbata, šiluma, knygomis ir serialais. Su tuo, kas šilta ir jauku. Su pyragu kvepiančiais namais. Be galo mėgstu rudenį. gal net labiau nei vasarą! Vasara būna karšta, o štai ruduo tikrai mano sezonas.
Essence nustebino su cinamonu kvepiančia kolekcija. Kolekciją Spice ir up sudaro nagų lakai, derantys lūpų dažai, šešėlių paletė, hailaiteris ir kūno dulksna su blizgučiais! Na, man tai tobula. Ko nesitikėjau, tai tokių pigmentuotų šešėlių. Ant rankos tepiau be šešėlių pagrindo, ar galite patikėti? Aš tai ne! Šešėliai tokie minkšti, kreminiai, pigmentacija stulbinama. O ir pakuotė labai graži, didelė, su magnetu, todėl gerai užsidaro. Man atrodo, kad Essence labai stipriai patobulėjo per tuos kelerius metus, per kuriuos rašau šį tinklraraštį. Labai patinka lūpų dažų spalva, ir kreminė konsistencija. Kūno dulksna taip pat labai smagi, su blizgučiais ir tikrai kvepia cinamonu. Nagų laką jau bandžiau, jis ko gero mane sužavėjo mažiausiai, nes laiko tik dieną, blunka ir nutrupa. Bet spalva graži, ir irgi kvepia cinamonu!
Bet kokiu atveju pati pirkčiau paletę. Nuostabios spalvos, spalvų parinkimas, na tikrai rudens must have! Ir dulksna labai faina. Bet paletei tai 100 balų, prisiekiu!

Kur įsigyti?

Eurokos, Droge

*PR produktai atsiųsti testavimui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai