Rituals... Tulip and Japanese Yuzu riboto leidimo kolekcija specialiai Amsterdamui. Dušo putos, kūno sviestas ir kūno dulksna


Sveiki. Jei mane sekate instagram, ko gero pastebėjote, kad dingau iš eterio. Taip, dingau ir kol kas nežadu ten grįžti. Parodysiu karts nuo karto naujienas, arba ką perku pati, daugiau nieko. Kodėl? Pagrindinė priežastis, tai atima per daug laiko. Kia ką nors paskelbiu instagram, pradedu gauti krūvą žinučių... Taip, man ilgą laiką patiko bendravimas su sekėjais, kol tai nepradėjo ėsti mano laiko. Kai pastebėjau, kad pusę dienos praleidžiu instagram, supratau, kad reikia kažką keisti. Ir kiek laiko atsirado! Nuo to laiko kai pradingau, iš ties nemažai pasikeitė. Dabar kas vadaką grįžęs namo vyras randą vakarienę, savaitgaliais kepu pyragus, o to aš tiesą sakant nedariau niekada gyvenime. Nekalbu apie tai, kad liko laiko knygoms, filmams, štai vakar buvome kine po ilgo laiko... Mes net nepastebime kiek jo suėda socialiniai tinklai. Kažkam tai yra darbas, kažkas mėgaujasi tuo, kad yra tampomi po discord, nes tai kelia sekėjų skaičių, o kuo didesnis sekėjų skaičius, tuo juk geriau. Man nuo viso šito jau bloga, todėl instagram aš apribojau, kart nuo karto pasižiūriu ką veikia mėgiami blogeriai, bet stengiuosi ir tą laiką prie telefono mažinti. Ne visada gaunasi, bet tai – gera pradžia. O šiandien papasakosiu apie rinkinį, kurį man iš Amsterdamo parvežė vyras. Vos nenugriuvau, kai man jį įteikė, kokio grožio šios priemonės!










Taip, ši linija yra sukurta specialiai Amsterdamui ir Lietuvoje jos nerasite. :( Man nuoširdžiai gaila, nes dušo putas jau baigiau, o kremą įpusėjau, tikrai kartočiau vėl... Bet, aš jau pažiūrėjau kas bus Rituals... advento kalendoriuje ir ten bus porą priemonių ir iš šios linijos!
Pakuotės nuostabios, tai porceliano imitacija, baltos, su vis kitokiais mėlynais motyvais. Labai gražu! Iš ties, naudodama Rituals... aš jaučiuosi prabangiai, ir man tai patinka. Auksinės detalės tik sustiprina įspūdį, prie dizaino aš negaliu prisikabinti.
Nepaprastai džiaugiuosi gavosi rinkinį, nes dušo putas pabaigiau greičiausiai, o kūno dulksna man liks ilgam. Sunku apibūdinti kvapą, jis lengvas, atpalaiduojantis, gėlių ir citrusų. Japanese Yuzu yra citrisinis vaisius.
Apie produktų kokybę manau kalbėjau jau šimtus kartų, dušo putos gerai prausia, skaniai kvepia ir gausiai putoja. Kremas yra vidutinio tirštumo konsistencijos, bet įsigeria lengvai ir gerai drėkina. Kūno dulksna kvepia ilgai, kelias valandas po pasipuškimo.
Pabaigai, niekada neišmeskite Rituals... kūno kremo pakuočių, nes jos yra keičiamos, aš tikrai šios neišmesiu, ji man neapsakomai graži. Įdėsiu kokį kitą, o pakuotė ir toliau puoš mano spintelę :) Dėžę, kurioje buvo priemonės, taip pat galima panaudoti antrą kartą kaip daiktadėžę. Nebeturiu ko pridurti, tik tai, kad gaila, kad nėra Lietuvoje ir, kad myliu Rituals... :)

Rašyti komentarą

0 Komentarai