Urban Decay Naked Cherry akių šešėlių paletė


Sveiki. Savaitgali buvo daug veiklos, ir aš supratau, kad truputi apleidau tinklaraštį. Kad ir kiek bandau rašyti daugiau, neišbandytos priemonės vis kaupiasi, o atminties kortelė vis pilnėja. Šios nuotraukos yra be galo senos, realiai dariau jas tik gavusi šią paletę dovanų, per kalėdas. Per visą šį laiką aš taip ir neprisiruošiau jos aprašyti, jos nebėra ir Douglas internetinėje parduotuvėje. Bet dar vis galima įsigyti Cherry rinkinį.




Naked Cherry Vault

Rinkinys

Limituoto leidimo



Limituoto leidimo rinkinį sudaro visa Naked Cherry kolekcija: akių šešėlių paletė, 3vnt Vice lūpų dažai ir 2vnt 24/7 Glide-on akių pieštukai. Tikra vyšninė bomba!



Naked Cherry Eyeshadow Palette

Akių šešėlių paletė



Naked įvaizdis dar niekada nebuvo toks seksualus! URBAN DECAY pristato „Naked Cherry" akių šešėlių paletę, kurią sudaro 12 žavingų atspalvių - nuo švelnios matinės iki žaižaruojančios metalic splavos, nuo kreminės dramblio kaulo ir nuodėmingo blizgančio vario iki drąsios juodos vyšnios spalvos. Visos paletėje esančios spalvos sukurtos naudojant Pigment Infusion System™ pigmentų sistemą, kuri suteikia velvetinio švelnumo tekstūrą, ryškias spalvas, ilgalaikiškumą ir lengvą retušavimą. Be to, kaip ir kiekvienoje „Naked" paletėje, čia rasi itin patogų dvipusį akių makiažo šepetėlį.

Kur bebūtumėte - darbe, vakarėlyje ar jaukioje kavinėje su draugėmis - ši paletė suteiks jūsų akims nenugalimo, tiesiog hipnotizuojančio žavesio. Tokio saldaus kaip vyšnia...





Man labai patinka Urban Decay šešėliai. Jie pigmentuoti, gražiai dengiasi, paletėse dažniausiai būna parinktos derančios spalvos, nuo šviesiausios iki tamsiausios. Šį kartą turime vyšnines spalvas. Taip, čia yra ir šviesių, baltų ir kūno spalvos, taip pat rausvų blizgių ir tamsių, rudų, akcentinių spalvų.

Šešėliai pigmentuoti, su šešėlių pagrindu išsilaiko visą dieną, byra nedaug, sklaidosi ir dengiasi tikrai puikiai. Bet man parinktos spalvos kiek panašios. Bing, Devilish, Young love, Drunk dial ir Privacy paletėje atrodo skirtingos, juk vienos matinės, kitos blizgios. Bet kai dengi akies voką, jos labai supanašėja. Ir tos tamsiausios, ryškiausios spalvos tenka ieškoti kitose paletėse. 

Bang bang būtų labai graži spalva, rožinė su blizgučiu, bet ji permatoma. Tai reiškia, kad kiek dengi, tiek norimo folilinio efekto nėra. Turn on ir Ambitious vėl gi, labai panašios spalvos. Taigi, iš esmės esu patenkinta šešėlių kokybe, pigmentacija, dengimu, išsilaikymu, bet norėčiau kiek įvairesnių spalvų.

Man patinka prie paletės pridėtas šepetėlis. Jis dvipusis, šereliai kokybiški, naudoju jau ilgą laiką ir net logotipas nenusitrynė, tikrai geras šepetėlis. Beabejo, paletės dizainas, pakuotė yra kokybiški, tos skirtingu spalvų vyšnios atrodo labai gerai. Urban Decay Naked šešėlių palečių pakuotės tvirtos, su panoraminiu veidrodžiu, su magnetu, todėl užsidaro tvirtai ir patikimai. Aš savo kolekcijoje turiu Naked, Naked Cherry, Naked Heat, Naked Smokey ir Naked 2 Basic paletes. Ir Naked 2 paletę iš kinų, bet ji irgi, beje yra visai nebloga. Kurios man labiausiai patinka? Heat ir Smokey. Geriausias spalvų parinkimas, geriausia pigmentacija.

Tiesa, mano akys yra itin jautrios ir Cherry bei Heat akių šešėlių paletėse esantys šešėliai man truputi jas alergizuoja... Jos ima labiau ašaroti ir perštėti. Aš svajoju apie Naked Honey paletę, nes pabandžiusi supratau, kad pigmentacija ir šešėlių kokybė yra kur kas geresnė nei prieš tai buvusių. Urban Decay šešėliai yra vieni mano mėgiamiausiu ir smagu, kad kūrėjai nestovi vietoje, o tobulėja.

Rašyti komentarą

0 Komentarai