BH COSMETICS TAKE ME BACK TO BRAZIL 35 COLOR PRESSED PIGMENT PALETTE


Peržiūrėjau padarytas nuotraukas ir savo kosmetiką ir galvoju. Kam man po velnių reikėjo tiek daug tų palečių? Net vizažistai tiek neturi, kiek aš, o aš tik mėgėja. Dabar jau netelpa į stalčius, daugumos palečių spalvos man paprasčiausiai netinka. Drag makiažų nedarau, helouvynui irgi neprisiruošiu. Žodžiu, tikrai be reikalo iššvaistyti pinigai. Kad ir ši paletė. Kažkada mačiau gerus atsiliepimus, man reikėjo spalvotos paletės šešėlių skirstymui. Bet tų spalvotų palečių aš juk turiu kelias! Neatsilaikiau ir nusipirkau, ar pasiteisino? Kai kurios spalvos, bet šiaip paletė tikrai neverta liaupsių.










Labai gražus paletės įpakavimas, ryškios spalvos traukią akį. Pati paletė didelė, su dideliu veidrodžiu. Kartoninė, todėl greit susitepa. Įpakavimas mane suviliojo, aš net nepabandžiau visų spalvų pigmentacijos. O su ja įdomiai, vienos spalvos labai pigmentuotos, kitos ne, matosi ant rankos. Aš nustojau žaisti su šešėlių pagrindu, nes supratau, kad geri šešėliai turi būti pigmentuoti.

Paletę sudaro 35 spalvos. Matinės ir blizgios. Gaila, bet pigmentacija nuvilianti. Kai kurios blizgios spalvos net prastesnės už matines. Vienintelis pliusas, kad paletėje yra daug įvairių spalvotų atspalvių, todėl ji pravers norint pasidaryti bet kokį spalvotą makiažą, bet tik kaip sklaidymui. Kaip pagrindinius ir akcentinius šešėlius naudoti nepavyks. Efekto nebus. Paletėje yra dvi baltos (viena su žalsvu tonu, kita paprasta) ir juoda spalvos. Pigmentacijos tikėtis neverta.

Šešėliai sausi, jie man primena senus laikus, tas vaikiškas paletes, kurios skirtos tik pasižaidimui... Aišku, aš bandžiau pigmentaciją parduotuvėje, bet ne visas spalvas ir efektas prie parduotuvinių šviesų visuomet atrodo kitaip nei dienos šviesoje. Aišku, paletė daug nekainavo, tačiau šiuo atveju jau geriau nusipirkti Essence, ten kokybė tikrai stipriai geresnė, o ir kaina mažesnė. Dar kartą įsitikinau, kad ne viskas, kas rodoma youtube yra taip rožėm klota, kaip pasakoja... Kol kas aš paletę pasilaikysiu, nes tai vienintelė paletė kur yra tiek daug spalvų, nereikia vargti su keliom paletėm. Bet kai atrasiu geresnį variantą tikrai ją iškeisiu... Per daug pastangų reikalaujanti makiažo priemonė.

Pirkau Vokietijoje, Kiolne, bet ir Berlyne mačiau BH COsmetics stendus. Tiesa, nemanau, kad visa šios kosmetikos produkcija prasta. Nesneniai įsigyjau šepetėlių rinkinį, ir panašu, kad jis tikrai neblogas. Taigi, tiesiog reikia gerai pasverti kiekvieną pirkinį, kad netektų nusivilti :)

Kur įsigyti?

Pirkau Vokietijoje

Kaina: 20 €

Rašyti komentarą

0 Komentarai