Rituals... produktai veidui iš advento kalendoriaus


Aš taip mėgstu Rituals... Praeitais metais pirkau advento kalendorių, nes norėjau išbandyti jų veido produktus. Kalendorius man labai patiko, tai vienas geriausių iš kada nors turėtų kalendorių. Aišku, ir brangiausias... Beje, o matėte, kad Rituals... pristatė plaukų formavimo priemones? O, taip, jau žinot kur lenkiu, būtinai norėsiu kažką išmėginti, juo labiau, kad šiais metais noriu atrasti gerus plaukų formavimo priežiūros produktus. Koks sutapimas, ar ne? :D Bet šiandien kol kas apie veido priežiūrą.









Tikiuosi, kad gerai atsimenu, nes kapsulė buvo pirmas dalykas, kurį radau iš veido priemonių. Nors ji ir nedidelė, to kiekio man pakako trims kartams! Priemonė labai greit susigeria, labai skaniai kvepia, drėkina odą, bet ji iš tokių priemonių, kur susigėrus norisi užtepti riebų kremo sluoksnį, nes atrodo, kad to drėkinimo mažai. Taigi, ši kapsulė manęs nesužavėjo. Galbūt reiktų panaudoti ilgiau, bet kol kas nepirksiu.



Bandau atsiminti radimo eiliškumą, sunkiai sekasi, man tikrai reikia pradėti vartoti Bilobill, nes su atmintimi visai prastai. O jei be bajerių, tai šis aliejus tikrai puikus. Aišku, kvepia skaniai, kaip ir viskas iš Rituals... (na, ok, dušo pirštinė nekvepia :D ), Kiekis nedidelis, bet naudojasi skalsiai, o aliejus nėra iš tų sausų, jis lakus ir tirštas. Sunkokai susigeria, bet maitinimo jausmas yra. Manau vertas dėmesio produktas, bet jūs jau ant manęs nepykite, nežiūrėsiu jo kainos, dar bliamba užsimanysiu nusipirkti...


The Ritual of namaste purity kreminis veido prausiklis mane papirko. Kvepia dieviškai, kažkokiomis gėlėmis, Japonijoje dar nebuvau, bet įsivaizduoju, kad keliauju ten, kai prausiu veidą. O pausiklis labai kreminis, truputi putoja, gerai nuprausia, bei pamaitina veidą. Prausiuosi juo tuomet, kai jaučiu, kad veidą tempia ir jis išsausėjęs. Tik nepatinka, kad jei papuola ant žaizdelių, jas peršti. Jis toks truputi kibus, reikia pavargti, kol nuplauni, bet apskritai man jis patinka.


O šią veido kaukę labai noriu įsigyti. The wonder mask tai valomoji purvo kaukė, ir nors pavadinimas labai narciziškas ir be pasiaiškinimų, ši kaukė rimtai veikia! Nesitikėjau, bet inkštirų viršūnėlės buvo nebe juodos, kaukė tikrai padarė savo darbą. Vienas nepatogumas, kad čia miltukai, ir juos reikia sumaišyti su vandenių prieš naudojant, o mes ar bent aš jau esu išlepinta ir pripratusi prie 'mane gali vartoti iš kart'. Dar gerai tai, kad vieną kartą nusipirkus pilną įpakavimą, vėliau gali pirkti tik papildymą, kainuos kiek pigiau. Man patinka ši kompanijos politiką, piniginės ir aplinkos tausojimas. Puikus pavyzdys kitoms kompanijoms!

Reziumė: veido kaukę tikrai pirksiu, prausiklį gal, aliejaus užteks dar kuriam laikui, o kapsulės ne man bent kol kas :)

Rašyti komentarą

0 Komentarai