NYX PROFESSIONAL MAKEUP Powder Puff Lippie Cream Lūpų kremas spalva PPL04 squad goals*



Sveiki. Man aną dieną draugė sako - tu bent žinai, ką darai! Netiesa. Ne viską žinau, bet jei nežinau, vedu į google ar youtube ir ieškau. Karantinas mane daug ko išmokė. Man net keista, kaip per porą mėnesių galima taip pasikeisti. Buvo smagu žaisti simsus ir fermą, ilgiausiai skrilinti tiktoką, bet smagiau yra išmokti kažką naujo! Tiksliau atrasti tai,  ką norėjai veikti, suprasti ką sugebi. Kol negrįšiu į darbą, aš laiko turiu į valias. Bet kadangi jau vieną kartą išgyvenau ekonominę krizę, puikiai žinau, kas tuomet būna. Ir niekas kitas už tave neuždirbs ir nepasikeis, tik tu pats. Tiktoko nejungiau jau kokį mėnesį. Ir vis nieko nespėju. Fainas sumanymas viską planuoti, bet tiesa ta, kad susigalvojau dar daugiau veiklų ir darbelių, taigi vėl nieko nespėju. Lengva tiems interneto mentoriams kalbėti! Bet aš jau dabar didžiuojuosi savimi. Žinau,  kad po karntino sakysiu: aš tą, aną, ir kitą, o ką tu? :D O kaip jūs? Ar jau susidėjote pliusiukus?
O šiandien apžvalga apie Nyx lūpų dažus. Labai smagūs jie!





NYX PROFESSIONAL MAKEUP POWDER PUFF
lūpų dažai-pudra
Suraukite ir papudruokite savo lūpas! Naudojant pagalvėlės aplikatorių mūsų naująjį POWER PUFF LIPPIE POWDER LIP CREAM tepasi lyg putėsiai ir sukuria miltelių švelnumo užbaigimą. Sukurkite spalvą iš aštuonių gyvybingų atspalvių – nuo šilto persiko iki tikrosios raudonos, ir nuo karštos rožinės iki vėsios slyvos spalvų – neatsispiriamai išvaizdai sukurti.
Naudojimas
Spauskite tūbelę, kol ant aplikatoriaus pasirodys spalva. Braukite tiesiai ant lūpų.










Kaip apsidžiaugiau radus juos savo Nyx goodybage! Jie labai žaismingai atrodo, minkštos tutelės formos pakuotė su kempinėle, o dar ta spalva! Nuostabi, kaip ji man tinka, todėl dažnai naudoju šiuos lūpų dažus. Tačiau, jau turbūt numanote, ką parašysiu apie kempinėlę. Nelabai. Nelabai man patinka, nes nehigieniška, nes jei nori lygiai apsibrėžti lūpų kontūrą, nieko nesigauna :( Taigi, reikia teptuko.

Bet dažai pigmentuoti, labai smagiai atrodo ant lūpų, užbaigimas toks link satininio, nėra visai matinis. Lūpų dažai malonūs ant lūpų, jų praktiškai nesijaučia. Netraukia lūpų ir jų nesausina. Patinka man labai, smagu, kad laikosi ilgokai, kelias valandas, o ir nueina jie tolygiai, nesusigula ties lūpų viduriu į baltus ruoželius. Ta kempinėlė gražu, bet kažkaip man labiau patinka standartinis aplikavimas. :) Tiesa, lūpų dažų pakuotėje mažoka. Bent man 12 ml atrodo nedaug, iš pradžių ilgogai minkiau, kol pradėjo tekėti per kempinėlę. O jei dar naudotų visažistas, tai manau tikrai greit pasibaigtų. Tai čia pliusas tiems, kas laukia nesulaukia priemonės pabaigos :) 

Dažai gan greit nudžiųsta, jokio nemalonaus kvapo ar apskritai diskomforto nejaučiu. Mano spalva labai graži, tokia tamsinta rožinė. Man tai viena gražiausių spalvų apskritai.

Douglas mačiau yra likusios 8 spalvos, manosios nebėra. :( Droge net 11 spalvų, o Eurokos - 10. Visur taikomos nuolaidos, tik gaila, kad lūpų dažų spalvos internete nuotraukose realybės neatitinka. Mano rekomendacija - pasižiūrėti, kaip nufotografavę blogeriai ;)

Šie lūpų dažai - pudra man labai patinka. Patiks ir jums, jei mėgstate nejuntamus lūpų dažus. 

Kur įsigyti?


Kaina: 7,84 €

*PR produktas atsiųstas testavimui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai