ANTAKIUS KOREGUOJANTIS PIEŠTUKAS "WARM BRUNETTE" + FIKSUOJANTIS SERUMAS*



Sveiki. Negaliu atsidžiaugti vasara! Ir sode braškes skynėm, ir baidarėm plaukėm su draugais, su drauge nusiaubėme Humaną Vilniuje, ir Rygoje lankomės! Daug knygų perskaičiau, naudojuosi proga, kol atostogauju, nes kai prie kompiuterio praleidžiu daug laiko mano akys nuolat ašaroja, o vakare nebegaliu skaityti kaip jas skauda... Vienu žodžiu šiuo metu tikrai jaučiuosi laiminga ir leidau sau atsipalaiduoti. O šiandien papasakosiu apie Sienna antakių pieštuką, kuris man labai patinka.


Trikampio formos pieštukas leidžiantis sukurti ir suformuoti antakius. Smailūs kraštai padės nubrėžti plonas linijas lyg plaukeliai, o serumas užfiksuos antakių suformavimą ir leis džiaugtis antakiais ilgesnį laiką. Spalva - WARM BRUNETTE



Tai priemonė du viename, iš vienos pusės - antakių pieštukas, o iš kitos - fiksuojantis serumas. Man patinka produkto pakuotė: blizgaus paviršiaus, su kokybiškai atspausdintais užrašais. Antakių pieštukas yra trikampio formos, ir gan platus. Norint tiksliai nubrėžti antakį reikia įdėti pastangų ir kruopštumo. Nors turiu šviesiausią spalvą, bet ji gan tamsi ruda su kiek šaltu tonu. 

Man patinka konsistencija, gan kreminė, bet ne per daug. Priemonė labai pigmentuota. Kitam gale yra fiksuojantis serumas. Jis permatomas, lyg skysti klijai, gerai fiksuoja bet kokį. pieštuką ar šešėlius. Vat jis man labai labai patinka. Aplikatorius eglutės formos, gan nedidelis, labai gerai išukuoja ir pakelia kiekvieną plaukelį, taip antakiai tampa tankesniais. Užfiksavus serumu pieštukas nusivalo sunkiai, reikia pavargti, o tai labai gerai. 

Man Sienna priemonės labai patinka, kaina nėra labai didelė, bet pakuotės gražios ir kokybiškos, o priemonės duoda norimą rezultatą.


Kur įsigyti?



Kaina: 23 €

*PR produktas atsiųstas testavimui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai