Bell Great lashes regenerist mascara Hypoalerginis regeneruojantis tušas su multi efektu*



Sveiki. Nors jau atvėso, mūsų namuose vis tiek beprotiškai karšta! Kadangi nėra normalios rekuperacijos, greitai neišsivedina... Žodžiu, kai pirksite būstą, pažiūrėkite, ar su ventiliacija viskas ok... Kai rinksimės kitus namus, tikrai apie tai pagalvosime ir ranka nenumosime. O šiandien noriu pradėti pasakoti apie Bell kosmetikos naujienas, kurias gavau bandymams. Iš tikro, ši vasara blogui karšta. Paprastai vasara būdavo apsnūdimas. Visi išvažiuoja atostogų ir panašiai, todėl naujienų nieks nebesiunčia :( :D Kokia aš happy, kad šį kartą kitaip. Aišku, ir mano instagram paskyra gerokai paaugo... tai neatsitiko BAM – savaime. Puikiai žinote per kiek įvairių dalykų aš perėjau. Ne visos taktikos buvo geras, bet aš nesimokiau marketingo, iš kur man žinoti? Dabar jau tai suprantu... Ką jau ką, bet dėmesį į save man atkreipti pavyko. Tiesa, dabar kai pradedu dar vieną veiklą puikiai suprantu kiek darbo įdėjau į šią. Nors visuomet atrodydavo kas čia tokio, nieko aš nedarau. O visgi, kas dieną vis kažką suorganizuodavau! Ir tai yra darbas! Ir reklamai iš pradžių pinigų aš neturėjau... Vienu žodžiu, ką noriu pasakyti. Lai patyli tie, kas mano, kad blogeriai viską gauna už dyką! Pabandykite ir jūs ;)
O šiandien noriu papasakoti apie Bell regeneruojantį tušą. Apie regeneravimą kalbėti dar anksti, reikia pabaigti produktą, bet pats laikas papasakoti apie rezultatą.



🌿 Esantis sudetyje ryžių vaškas suteikia stangrinamąjį efektą.
🌿 Pantenolis drėkina, pagerina blizgesį ir apsaugo nuo pažeidimų.
🌿 Alyvuogių aliejus turi maistinančių savybių, suteikia blizgesį ir padidina blakstienų lankstumą, suteikia išraiškingą akių makiažą.
🌿 Ypatingas silikoninis šepetėlis puikiai padengia visas blakstienas tušu.


aqua, hydrogenated olive oil, myrica pubescens fruit cera, acrylates copolymer, synthetic beeswax, olive fruit oil, glycerin, rice brain wax, acacia seyal gum, stearic acid, pvp, castor seed oil, talc, palmitic acid, cannabis sativa seed oil, carnauba wax, olive oil unsaponifiables, panthenol, caprylyl glycol, hexylene glycol, propylene glycol, hydroxyethycellulose, aminomethyl propanol, cetyl alcohol, glyceryl stearate, alcohol, peg-75 stearate, ppg-2-deceth-30, ceteth-20 (?). steareth-20, sodium laureth sulfate, sodium hydroxide, phenoxyethanol, iron oxides.


Pas mus Bell kosmetika yra labai populiari. Kai išbandžiau priemones, supratau, kodėl. Geras rezultato ir kainos santykis. Išbandyto tušo pakuotė įprasta, man patinka žalios spalvos tūbelė, kokybiškai išspausdinti užrašai, kurie manau, kad nenusitrins ilgai. Nustebino, kad visa kanapių linija yra hipoalerginė. Man tai labai aktualu, mat mano akys yra labai jautrios. Visuomet peršti ir parausta, kai pasidažau tušu. Su šiuo taip nėra! Mano akys į jį nereaguoja, todėl jau dedu pliusą.

Man patinka aplikatorius: guminis eglutės formos aplikatorius leidžia prieiti prie bet kurių blakstienų ir jas pakelti nuo šaknų. Tušas labai gerai padengia kiekvieną blakstieną, netrupa, gražiai atskiria kiekvieną. Jis dažo ryškiai juodai, užtenka vieno sluoksnio, kad būtų paryškintos visos blakstienos. Tačiau aš visuomet tepu du.

Tušas suteikia blakstienoms elastingumo. Jos neatrodo tokios negyvos ar apsunkintos. Sudėtyje iš tiesų yra aliejų, gerų dalykų, bet yra ir nesaugių ingredientų... Tušas netrupa, nenusivalo ir nepalieka pandos akių.

Jo kaina nėra didelė, todėl man įdomu kiek laiko jį naudosiu, kada baigsis ir ar nesutirštės. Nes pvz mėgstu Essence tušus, jie irgi nebrangūs, bet labai greit pasibaigia arba sutirštėja. 

Bell kosmetikos galite įsigyti Maximos prekybos centruose. Turėtų kainuoti apie 5 eurus.

Produktas atsiųustas testavimui*

Rašyti komentarą

0 Komentarai