Bell HypoAllergenic Maitinamasis ir drėkinamasis makiažo aliejus 15 g*



Sveiki. Pagaliau baigėsi visos šventės, atostogos ir kelionės. Tikiuosi, kad dabar kurį laiką viskas vėl aprims... Ech, kaip man patiko per karantiną :D Na, bet prie jūros aš norėjau, gaila, kad į atostogų pabaigą orai visai subjuro... :( Ilgai džiaugiausi gražia veido oda, bet dabar vėl vietomis išbėrė. Manau, kad dėl to kaltas mano besaikis saldumynų valgymas, prisideda ir kava su pienu. Vienu žodžiu, reikia vėl po truputi grėžti prie dietos. Kai valgau mažiau, jaučiuosi geriau, plius apimtys mažėja. Tačiau palaikyti kalorijų deficitą yra labai sunku. Kelias dienas man pavyksta, tuomet einu miegoti ir galvoju apie mėsą :D Bet po tų kelių dienų atkrentu ir vėl tas pats. Ir vasara bent man labai sunku atsisakyti ledų, vaisių, uogų... Cityrush į maisto davinį įdeda vaisių, bet indelis toks mažytis, įprastai aš turbūt suvalgau kokius kelis šimtus kalorijų vien iš vaisių. Be to, vis galvoju pradėti eiti pasivaikščioti. Bet žinote, kaip sunku prisiruošti? Praktiškai neįmanoma :D Bet pajudėjusi jaučiuosi geriau, per atostogas nueiname daug žingsnių, tuomet ir subinės neskauda :D Vienu žodžiu, tokios mintys šiam kartui, o šiandien paruošiau apžvalgą apie Bell maitinamąjį ir drėkinamąjį makiažo aliejų.



Universalus maitinamasis ir drėkinamasis makiažo aliejus, paruošiantis odą prieš darant makiažą. Tinka žmonėms, turintiems jautrią odą, linkusiems į odos dirglumą.

Savybės:

sudėtyje yra 5 aliejų mišinys: kanapių sėklų, abrikosų kauliukų, argano, simondsijų ir saulėgrąžų sėklų;
sudėtyje esantys vitaminai C ir E lėtina odos senatvinius procesus ir palaiko odos elastingumą,
drėkina,
atkuria,
maitina,
tinka kūno ir plaukų priežiūrai,
veganiškas produktas, išbandytas prižiūrint dermatologui.



Esu maloniai nustebinta Bell priemonių kokybę ir nors sakiau, kad kol kas šio aliejuko nenaudosiu, nes vasara ir karšta, išbandžiau ir man tiap patiko, kad naudoju kiekvieną vakarą! Aliejaus pakuotė labai patogi, kieto plastiko, su kokybiškai atspausdintais užrašais, su pompa, kuri dozuoja gerai ir niekas neprabėga. Aliejuose mane dažnai erzina praleidžiančios pompos, jų nefunkcionalumas, arba užstringa, arba išspaudžia per daug produkto. Arba stovėdamas aliejus prabėga ir išterlioja visą kriauklę... Šiuo atveju taip nėra, viskas puiku, aliejaus buteliukas užsidaro su sandariu dangteliu.

Kadangi pakuotė patraukli, aliejų patogu naudoti. O ir pats aliejus gan greit susigeria, nepalieka lipnumo ar plėvelės, yra permatomas ir vidutiniškai tirštos konsistencijos. aliejus ne tik drėkina ir maitina veido odą, bet iš vakaro pasitepus ryte jaučiu, kad veido oda kiek pastangrėjo ir pasikėlė! Veido liftingą žadą daugybė kremų, bet padaro tikrai ne visi. 

Kadangi rezultatas buvo greitas, aš pradėjau aliejų naudoti kiekvieną vakarą. Labai gerai atgaivindavo odą po saulės. Ji buvo pradėjusi truputi sausėti, aliejus greitai viską sutvarkė. Šį aliejų galima naudoti ir kūnui bei plaukams, bet kadangi jis taip tinka mano veido odai aš jo kūnui ir plaukams truputi gailiu. 

Labai smagu, kad Bell kuria jautriai odai tinkamas priemones. Užsitepus nesijaučia jokio dirglumo ar tempimo, aliejus susigeria greitai. Gaila, kad internete neradau sudėties, tačiau džiugina tai, kad joje net penki aliejai! 

Apskritai internete mažai kur radau šią Bell linija su kanapėmis, o gaila, nes Maximoje man akis už jų neužkliūna, o ir apskritai dabar daug ką perku internetu. Kaina atrodo nemaža, tačiau aliejus naudojasi skalsiai ir aš nemanau, kad jį baigsiu per porą mėnesių, užteks ilgesniam laikui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai