Garnier palaiko green beauty ir naujienos!*

Sveiki! Paskutiniu metu vis pasakoju apie senesnius produktus, bet gausiai užderėjo naujienų. Dabar jau viską keliu į instagram, bet šiuo įrašų noriu pasidalinti ir bloge. Vakar gavau labai gausų siuntinį, daug naujienų, pora jau mano išmėgintų produktų. Dar gavau porą dalykų padėsiančių gyventi tvariau. Bet apie viską tuoj papasakosiu plačiau.



Mane pasiekė Garnier Botanic Therapy Ginger šampūnas ir plaukų kaukė. Šampūną jau bandžiau vakar, man patiko, gerai išplauna plauką ir jį atgaivina! Dar gavau plaukų dažus Olia, bet spalva tamsiai ruda, todėl kam nors padovanosiu. :) 


Dar gavau naujuosius dezodorantus sau ir vyrui. Man patinka Garnier dezodorantai, jau buvau pabaigus, todėl su džiaugsmu apgyvendinau savo spintelėje. O vyras kaip visuomet, labai apsidžiaugia ką nors gavęs dovanų ;) 

Siuntinyje buvo ir neujasis rankų dezinfekantas bei rankų kremas, kurį jau esu naudojusi seniau, ir jis man patiko, nes gerai maitina odą. 

Taip pat radau naująjį veido kremą su alijošiumi, kuris nustebino konsistensija. Gavojau, kad bus permatomas gelinis kremas, tačiau čia atnaujinta formulė, apie kurią papasakosiu vėliau :)

dar viena naujiena – veido prausiklis su alijošiumi. Šiandien jau bandžiau ir jį ir kremą. Patinka kol kas abu, bet reikia ilgiau panaudoti :) Dar gavau net 4 veido kaukes! Labai džiaugiuosi, nes per karantiną sunaudojau dalį veido kaukių, jau buvo laikas papildyti sandeliuką :)

Ir kaip minėjau, siuntinyje buvo porą dalykų tvariam gyvenimui. Tai metaliniai šiaudeliai, komplekte buvo ir šepetėlis valymui bei guminiai antgaliai. Taip pat maisto dėžutė su įrankiais. 

Sakau, kad tai kol kas fainiausias PR siuntinys, taip smagiai apie viską pagalvota, o ir produktai džiugina, nes Garnier ir pati perku bei naudoju :) Laukite apžvalgų!

Rašyti komentarą

0 Komentarai