Blakstienos „Sincero Salon“: natural, glamour, mink*

 

Sveiki. Neseniai nagai24.lt blogerius apdalino labai gausiais PR siuntiniais. Kaip aš džiaugiuosi, kad gavau visą krūvą dirbtinių blakstienų! Mano būsimi makiažai bus su jomis, bet šiandien norėjau tik parodyti, kokios blakstienos mane pasiekė. Gavau net kelių rūšių: natural, galour ir mink. Jau išbandžiau Mink, tuoj papasakosiu plačiau.









Mano sena svajonė buvo atsidaryti vieną iš stalelio stalčių ir rasti jame... vien priklijuojamas blakstienas :D Pamenu, kai seniau žiūrėdavau youtube, pavydėdavau makeup vlogeriams, atrodė nerealu turėti tiek daug pasirinkimo :)

Vieną gražią dieną mano svajonė išsipildė, su nagai24.lt pagalba ;) Iš tiesų ir ankščiau pirkau blakstienas, bet neseniai prasivaliau ir išmečiau visą krūvą man netikusių. Taigi, geros buvo likusios tik trys. Šiaip, kai buvau makiažo pamokoje mane mokė dirbti su blakstienų kuokšteliais. Esmė tame, kad su jais gražiai gaunasi, bet aš neturiu galimybės paskirti valandos vien tiems kuokšteliams prisiklijuoti :) 

Jei norite aukštosios artilerijos – galite pabandyti prisiklijuoti blakstienas ar kuokštelius iš vidinės pusės, ant vandens linijos. Tai matydavau per minėtus filmukus, bet pati nerizikuoju dažnai to daryti dėl jautrių akių. Ir šiaip, nors atrodo natūraliau, bet tai daryti reiki alabai atsargiai, vandens linija yra itin jautrus dalykas.

Man patiko Sincero blakstienų klijai, kiekvienoje dėžutėje jie pridedami kartu. Mano akys yra jautrios, bet jie jų nealergizuoja. Taip pat pačios blakstienos yra minkštos, lankščios, todėl jas lengva priklijuoti. Bandžiau Mink, jos itin išraiškingos, taigi, jei jums patinka natūralumas, labiau patiks Natural :)

Visas šias blastienas galite rasti Nagai24.lt puslapyje :)


#dovana

Rašyti komentarą

0 Komentarai