COLLISTAR Face Magic Drops Ypač greitas savaiminio įdegio koncentratas veidui

Sveiki. Neseniai susipratau, kad vasara jau eina į pabaigą. Iš tikro, kai tik pradeda čirkšti žiogai, man jau atrodo, kad ruduo visai čia pat. Ir gerai, nes aš rudenį labai mėgstu. Niekada nebuvau tas žmogus, kuris per dienas guli papludimyje (nors šią vasara jau beveik pripratau :D), man labiau patinka kažką veikti. Taigi, aš visai laukiu rudens. O dar gali būti, kad šį rudenį bus kažko naujo pradžia, o tai aš dar labiau mėgstu. Taigi, kadangi jau ta vasara į pabaiga, reikia papasakoti apie visas vasariškas priemones. Kad ir apie šiuos Collistar įdegio lašiukus. Tai buvo dalykas, kurio norėjau labai seniai. Juokingiausia, kad nusipirkus ir panaudojus kurį laiką supratau, kad mano odai jis nelabai tinka. Tuoj papasakosiu kodėl :)


Produkto aprašymas


Face Magic Drops

Ypač greitas savaiminio įdegio koncentratas veidui

Visų tipų odai.

Ypač greitai veikianti koncentruota savaiminio įdegio priemonė.

Pakaks kelių lašų, ir mažiau nei per valandą oda taps spindinti bei įgaus gražų, ryškų įdegio atspalvį. Švelni koncentruota priemonė puikiai drėkina odą ir saugo ją nuo raukšlių.

Naudojimas: keliais lašais tepkite švarią ir sausą veido, kaklo, bei krūtinės odą.

Talpa: 30ml

Produkto apžvalga

Produkto pakuotė iš esmės labai faina: storo matinio stiklo buteliukas su pipete atrodo labai patraukliai. Tiesa, tik iš pradžių. Nes jau po poros mėnesių susigarankščiavo dangtelio apačia! Negaliu patik4ti, kad produkto, kuris kainuoja beveik 40 eurų pakuotė gali būti tokia šūdina :( Nuvylė ir labai smarkiai. Collistar man šiaip patinka, bet čia jau didelis minusas. Šiaip gerai, kad yra pipetė. Taip dozavimas tampa paprastesniu, o aš priemonę maišau su kremu, tada dengiu ant veido. 

Konsistencija skysta. Kvapas yra, bet jį dar galima pakęsti. Man patinka poveikis, nes jis tikrai greitas. Užtepus vakare – ryte jau atsikeli įdegusi! Ir smagi konsistencija, kad neriebi, nesunkiai įsigeria. Čia pliusai. Bet jie ties tuo ir baigiasi. Žinot, vasaros pradžioje aš buvau užsidegusi būti ruda. Galvojau, kad niekada neįdegu, išaiškėjo, kad aš tiesiog nebūdavau saulėje. Į trąsą ėjo savaiminio įdegio kremai, putos, lašeliai ir ko tik aš nebanžiau! 

Bet gan greitai pastebėjau, kad produktais labai kemša veido poras. Po kelių naudojimų mane vėl pasveikino spuogai. Tuoj pamatysime kodėl.



Sudėtis


AQUAGLYCERIN, PROPYLENE GLYCOLBUTYLENE GLYCOLDIHYDROXYACETONEALCOHOL DENAT.PHENOXYETHANOLPPG-26-BUTETH-26PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, BIOSACCHARIDE GUM-1, XANTHAN GUM, IMIDAZOLIDINYL UREACAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DMDM HYDANTOIN, TOCOPHERYL ACETATETROXERUTINETHYLPARABENMETHYLPARABENBENZOPHENONE-4TETRASODIUM EDTAPROPYLPARABENALOE BARBADENSIS LEAF JUICEARACHIS HYPOGAEA OIL, JUGLANS REGIA SEED OIL(?), ZEA MAYS GERM OILMALTODEXTRINBHTPROPYL GALLATECI 42090, CI 28440, CI 19140CI 16035PARFUMALPHA-ISOMETHYL IONONEBENZYL SALICYLATEBUTYLPHENYL METHYLPROPIONALCOUMARINGERANIOLHEXYL CINNAMALLIMONENELINALOOL


Kilmės šalis: Italija


Taigi, pasakysiu žinokite atvirai. Tokią prastą sudėtį aš mačiau jau tikrai senokai! Jei Jums kokių Garnier produktų sudėtis prasta, tai apie šitą aš nė nekalbėsiu. 20 vidutinio saugumo ingredientų. 8 pavojingi! Baisu, baisu, kodėl aš nepasidpmėjau sudėtimi, prieš pirkdama? Noras buvo didesnis... Formaldehidas pačiame viršuje? OMG. Imidazolidinyl urea... Žinote, kas yra urea? Šlapalas. Nu čia dar tiek to, bet šis ingredientas išskiria formaldehidą!!!! Aš tiesiog negaliu patikėti, kad gali būti taip blogai. Collistar šiaip buvo vienas mano mėgiamų brendų. Gailiuosi, kad pirkau šiuos lašukus. Nepirkit ir Jūs!


Reziumė

Galutinis verdiktas yra žiaurus. Reikėjo pasidomėti susėtimi, oi, reikėjo. Kainavo nepigiai, o dabar aš nebežinau ar apskritai juos naudosiu. O ką darytumėte Jūs? Naudotumėte?

Rašyti komentarą

0 Komentarai