GARNIER BOTANIC THERAPY, GINGER, šampūnas, 400 ml ir GARNIER BOTANIC THERAPY, GINGER, kaukė, 400 ml*


Prieš kurį laiką iš Garnier testavimui gavau visą krūvą produktų. Iš pradžių mane pasiekė šampūnas ir kaukė su imbiero ekstraktu, o vėliau ir bananinė linija. Taigi, kadangi šią liniją gavau ankščiau, apie ją pirmiau ir papasakosiu. Jau spėjau išbandyti, ir šią ir bananine, ir galiu pasakyti kuri man patiko labiau ir kodėl. :)


Produktų aprašymas


Šampūnas:



GARNIER BOTANIC THERAPY ekspertai pridėjo imbiero šaknų ekstraktą ir miško medų į tonizuojantį receptą pavargusiems plaukams. Gaivinamasis ir maitinamasis šampūnas tinka ploniems, pavargusiems plaukams, jų neapsunkina. Tonizuoja, maitina, suteikia žvilgesio. Rezultatas: sustiprinti iki pačių galiukų, intensyviai pamaitinti, tačiau neapsunkinti ir spindintys plaukai.

Kaukė:

Garnier Botanic Therapy Ginger Recovery plaukų kaukė:

- suteikia atgaivinantį poveikį;

- tobulai tinka ploniems ir pavargusiems plaukams;

- produkto formulės sudėtyje yra imbiero šaknies ir medaus.

Ginger Recovery produktų asortimento pagrindą sudaro imbieras ir medus. Šis unikalus receptas sukurtas sustiprinti pavargusius ir išplonėjusius plaukus ir sugražinti jiems sveiką išvaizdą.

Botanic Therapy Ginger Recovery plaukų kaukė pastebimai atkuria ir pamaitina plaukus, paliekant juos pilnus žvilgesio ir gyvybingumo.




Produkto apžvalga


Šampūnas



Man labiausiai patinka žalias GARNIER BOTANIC THERAPY, GREEN TEA & EUCALYPTUS & CITRUS, plaukų šampūnas. Šis irgi nieko, visai neblogai išplauna plaukus, ir pakankamai gerai drėkina, kas tikrai stebina, ir ko tikrai nesitikėjau iš šio šampūno. Priemonė yra keistos, rusvos permatomos spalvos. Nerealiai smarkiai kvepia, gan saldžiai, todėl jei jums nepatinka saldūs kvapai, patarsiu pirma jį įsivertinti :) Nes plaukai dar po to kvepia kokia pusę dienos, tikrai kvapas išlieka plaukuose.

Šampūnas, kaip ir įprasta Garnier, gausiai putoja. Man patinka didelis kiekis, 400 ml man dažniausiai beveik užtenka mėnesiui. Taip, aš mėgstu šampūna naudoti dideliais kiekiais :D :) Jei jūs taupesnė, tai šį šampūną naudosite kur kas ilgiau nei aš. Pakuotė visiškas Garnier standartas, man tiesiog patinka, jog išbėga pakankamas šampūno kiekis, o pakuotė tokia, kad lengvai išspaudžiu visą šampūną iki dugno.

Bet panagrinėjau sudėtį ir matau, kad joje labai daug ašrtių ingredeitnų. SLS, konservantai, kvapikliai. Žinokite, dabar žmonėms labai aktualios sudėtys, jei žmogus, suprantantis sudėtis pamatys tokią, produktą tikrai apeis. :( Aš suprantu, kad kaina gera ir geri ingredientai brangiai kainuoja, bet juk čia Garnier, tikiu, kad galiausiai pradės laisti tokius produktus, kurių bus ir sudėtys puikios ir kaina tenkins.

Man asmeniškai produktas gali būti bekvapis, gali būti žalsvos spalvos (prigimtinės), svarbu, kad būtų mažiau kvapiklių, dažiklių, aštrių ingredientų.


Kaukė

O štai plaukų kaukė nustebino savo sudėtimi! Tikrai nebloga, keli nesaugūs ingredientai yra, bet jie gale. Sudėtyje gausu aliejų bei ekstraktų. Neveltui kaukė stipriai drėkina plauką ir jį atgaivina. Kaukės įpakavimas didelis, vėl gi 400 ml, man tokio kiekio pakanka ilgam. 

Kaukė tiršta, bet iš plaukų išsiplauna lengvai. Kvepia lygiai taip pat stipriai kaip ir šampūnas. Iš esmės man kaukė patinka, greitas poveikis.


Sudėtis

Aqua/WaterSodium Laureth SulfateCoco-BetaineGlycerinAloe Barbadensis Leaf JuiceZingiber Officinale Root Extract, Ginger Root ExtractMelHoneyPPG-5-Ceteth-20PEG-55 Propylene Glycol OleateDicaprylyl EtherSorbitolSodium ChlorideSodium HydroxidePropylene GlycolHydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium ChlorideCitric AcidOleyl AlcoholPolyquaternium-7TocopherolPotassium SorbateSodium BenzoateSalicylic AcidCI 14700Red 4Caramel, CI 19140, Yellow 5EugenolCoumarinLimoneneParfumFragrance. Primename, produktų ingredientų sąrašai yra reguliariai atnaujinami. Naujausias ingredientų sąrašas yra ant jūsų įsigyto gaminio pakuotės, prašome atsižvelgti į jį, kad įsitikintumėte, jog jis tinka jūsų asmeniniam naudojimui.

Aqua/Water, cetearyl alcohol, glycerin, isopropyl myristate, stearamidopropyl dymethylamine, glycine soja oil/soybean oil, aloe barbadensis leaf juice, zingiber officinale root extract/ginger root extract, helianthus annuus seed oil/ sunflower seed oil. mel/honey, royal jelly, sorbitol. coco-caprylate/caprate, propyleneglycol, hydroxylpropyl guar, hydroxypropyl trimonium chloride, caprylyl glycol, citric acid, tartaric acid, cetyl esters, potassium sorbate, sodium benzoate, salicylic acid, caramel, eugenol, coumarin, limonene, parfum



Reziume

Man patinka kaukė, bet šampūnas keliaus mamai :) Man per aštri sudėtis. Aš suprantu, kad kosmetikos gamintojai dirba principu: šampūno sudėtis ne tokia svarbi, o kaukės svarbesnė, bet neapgaudinėkime savęs, geriau padarykime ir šampūną superinės sudėties :) O tada jau tikrai pirks, ir ne tik vieną kartą. Kadangi žaliojo šampūno sudėtis geresnė, aš ir toliau pirksiu jį :) 

 

Rašyti komentarą

0 Komentarai