MAYBELLINE The Falsies Lash Lift Mascara Tankinamasis ir ilginamasis tušas*

Sveiki. Ko gero pastebėjote, kad nebelabai ką rodau savo instagram. Rodau tik kosmetiką, papuošalus, drabužius, knygas ir receptus. Neberodau kur einu ir ką veikiu, juolabiau žmonių su kuriais būnu. Nors ir taip niekada nerodžiau. Taip yra dėl to, kad mane jau seka gan daug žmonių ir ne visiems jiems noriu viską rodyti. Plius nusprendžiau, kad jau laikas kai instagram turi dirbti man. Ką tai reiškia? Pakankamai ilgai kūriau turinį, nuoširdžiai kėliau viską iš eilės, bet dabar jau norisi atsiriboti. kadangi jau taip ar taip esu žinoma socialiniuose tinkluose taigi nusprendžiau nesivaržyti ir skelbti gaunamus produktus ir paslaugas. Dar prieš karantiną instagram buvo lyg priedas prie blogo, bet kai pradėjau viską kelti kas dieną sekėjų skaičius ir reachas išaugo, dabar ko gero mano isntagram paskyra yra labiau pasiekiama nei šis tinklaraštis. Tiesa, ištryniau tik tok programėlę. Nėra man ji priimtina  ir nors iš pradžių sedėdavau ten, dabar jau kurį laiką visai neįsijungiu todėl nusprendžiau galutinai ištrinti :) Ir kažkaip nepasigendu. Sekmadieni nufotografavau ankščiau pirktas priemones, kurių pasirodo susikaupė ne tiek ir mažai. Daug ką jau esu išbandžiusi, todėl beliks parašyti atsiliepimus. O šiandien rašau apie Maybelline blakštienų tušą MAYBELLINE The Falsies Lash Lift Mascara.



The Falsies Lash Lift Mascara

Ilginamasis ir tankinamasis blakstienų tušas

 

Blakstienų tušas pakelia blakstienas bei suteikia dramatišką ilgį ir apimtį. Dvigubai išlenktas pakeliantis šepetėlis apima kiekvieną blakstieną ir pakelia nuo pat šaknų, storina ir ilgina. Jokių gumulėlių, tik visą dieną išsilaikančios pakeltos storos blakstienos.

 

Talpa: 9.6ml


Produkto apžvalga


Man patinka Maybelline blakstienų tušai, todėl kai tik rinkoje atsirado šis iš karto jį pastebėjau. Jis išsiskiria savo sidabro spalvos pakuotė. Yra cilindro formos, tutelė kiek didesnė ir platesnė nei kitų tušų. Violetinė etiketė atkreipia dėmesį ir užbaigia dizainą. Daugiau nieko nereikia, gražu ir pastebima. Tiesa, nelabai praktiška. Ant blizgaus paviršiaus lieka pirštų antspaudai :( Bet nuvalau ir vėl viskas ok :D

Didesnėje pakuotėje slepiasi ddesnis šepetėlis. Jis yra įgaubtos formos, pradžia ir galas yra kiek platesni nei vidurys. Kadangi šepetėlio galiukas yra kiek platus man sunkiau prieiti prie blakstienų, esančių akių kampučiuose.

Šepetėliai vienodo ilgio, vienodai paskirstyti. Tušas gražiai atskiria ir padažo blakstienas, pastorina jas. Tiesa, tai nėra riečiamasis tuša,s man to efekto norisi. Rezultato nuotraukoje aš nepariečiau blakstienš su blakstienš rietikliu todėl matosi realus efektas.

Bet man patinka tušo konsistencija. Jis nėra labai tirštas, net po kurio laiko nesutirštėjo. Turiu kelis tušus stalčiuje, bet kai kuriuos jau dabar reitkų išmesti dėl per tirštos konsistencijos! O kai kuriuos pirkau net vėliau nei gavau šį tušą! Mane šį tušų savybė gerokai erzina... Gerai, kad šis Maybelline tušas tuo nepasižymi. 

Tušas dažo ryškiai ir gerai iš karto, nenueina gumuliukais ir netrupa. Konsistencija man primena brangesnius tušus, kas mane labai nustebino. Tinka jautrioms akims. Nusivalo gan lengvai ir nėra vandeniui atsparus. Todėl man karštą dieną yra buvę, kad grįžau su pandos akimis. Taigi, norėčiau vandeniui atsparaus varianto.

Sudėtis


INGREDIENTS AQUA / WATER ● POTASSIUM CETYL PHOSPHATE ● PARAFFIN ● ETHYLENE/VA COPOLYMER ● COPERNICIA CERIFERA CERA / CARNAUBA WAX ● STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER ● CERA ALBA / BEESWAX(?) ● SYNTHETIC BEESWAX ● BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 ● POLYBUTENE ● CETYL ALCOHOL ● STEARETH-20 ● GLYCERYL DIBEHENATE ● STEARETH-2 ● PHENOXYETHANOL ● HYDROXYETHYLCELLULOSE ● ACACIA SENEGAL GUM ● TRIBEHENIN ● CAPRYLYL GLYCOL ● GLYCERYL BEHENATE ● SODIUM DEHYDROACETATE ● HYDROGENATED JOJOBA OIL ● HYDROGENATED PALM OIL ● DISODIUM EDTA ● BUTYLENE GLYCOL ● RAYON ● SODIUM LAURETH SULFATE ● PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE ● TETRASODIUM EDTA ● SILICA ● POTASSIUM SORBATE ● BHT ● [+/- MAY CONTAIN CI 77491CI 77492CI 77499 / IRON OXIDES ● CI 77007 / ULTRAMARINES ● CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE (?) ● MICA  CI 75470 / CARMINE ● CI 77288 / CHROMIUM OXIDE GREENS ● CI 77742 / MANGANESE VIOLET (?) ● CI 77510 / FERRIC FERROCYANIDE 

Gal ir nebuvo protinga nagrinėti blakstienų tušo sudėtį, bet dabar sudėtys yra po padidinamuojų stiklu. Jei kompanijos nori judėti pirmyn, turi į tai atkrepti dėmesį :) Ir fenoksietanolio sudėtyje galėtų nebūti, kaip ir kelių vidutinio saugumo ingredientų. Tačiau matau, kad sudėtyje yra ir naudingų dalių, tokių kaip palmių aliejus ir jojobos/simondsijų aliejus. Taigim manau, kad kiek patobulinus sudėtį rezultatas bus iš vis puikus. 


Reziume

Man patinka šis tušas, gražiai padažo ir pastorina blakstienas joms suteikdamas tankumo. Gerai, kad ilgainiui tušas nesutirštėja. Galėtų būti vandeniui atspari versija, be to paskutiniu metu pamėgau mėlynos ir rudos spalvos tušus, mat tokie labiau tinka prie mano veido tipo. Ir pastebėjau, kad rinkoje visgi tų spalvotų tušų nėra labai daug. 

Kur įsigyti?


Praktiškai visur: Droge, Eurokos, didžiuosiuose prekybos centruose ir dabar jau ir Douglas:


Kaina: 12,49 €

*PR produktas atsiųstas testavimui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai