MNK - handmade jewelry Auskarai su Swarovski kristalais*


Sveiki :) Paskutiniu metu gaunu labai daug papuošalų :) Ir tai mane labai džiugina. Aš kaip kokia šarka, 
man kuo daugiau blizgučių, tuo geriau :D Perlai, medalionai, kriauklės, swarovski kristalai – DIE-VI-NU! Todėl, kai pamačiau šiuos gražuolius auskarus, tieisog negalėjau praeiti pro šalį. Beje, aš turiu nuolaidos kodą! Todėl jei norėsite ką nors įsigyti iš šios parduotuvės: Groziogidas10 - gausite net 10 procentų nuolaidą! 




 

Visų pirmą – auskariukai atėjo labai dailioje dėžutėje! Aš turiu pastebėti, kad papuošalų kūrėjai dabar labai stengiasi ir labai labai gražiai supakuoja papuošalus. Todėl, jei ieškote dovanos, Jums jos net nereiks pakuoti!

Auskariukai mane papirko elegancija ir paprastumu. Mėgstu visokius auskarus, bet labiausiai – arba mažiukus, arba nedidelius ir neilgus. Todėl šie buvo pats tas. O dar aukso spalvos detalės ir tas žerėjimas!

Kūrėja man rašė, kad šis metalas nejuoduoja. Tai labai gerai, nes labai nemėgstu, kai papuošalas pajuoduoja po poros mėnesių nešiojimo. O kas mėgsta? :) Tiesą sakant aš labai seniai ir pati kūriau papuošalus. Todėl dabar labai gerai suprantu, kai papuošalai būna pagaminti iš kokybiškų detalių ir kokybiškai suverti! MNK handmade jewelry būtent tuo ir sužavėjo.

Manau, kad šie auskariukai yra universalūs ir tinkami tiek į darbą, tiek prie kokio įmantresnio vėrinio šventei.

Labai gražūs auskarai, aš varvinu seiles į kitus kūrėjos papuošalus, galite ir Jūs pavarvinti: https://www.facebook.com/MNKjewelry/ :) Puikūs darbai, tikrai!

#dovana

Rašyti komentarą

0 Komentarai