Drėkinanti makiažo bazė Maybelline New York Baby Skin Pore Eraser 22 ml*

Sveiki. Nieko naujo nepasakysiu – man neptinka tas laiko persukinėjimas. Bet aš net nemaniau, kad jį atšauks, kažkodėl neturiu tokių iliuzijų, nors norėčiau. Kas kart būna labai sunku priprasti. Kokį menėsį pratinuosi, kol galiausiai pagaliau įprantu. Būna lengviau, kai miegu ilgiau, bet iš esmės vis tiek nervina ir jaučiuosi, kaip pritrankyta. 
Praėjusią savaitė gavau labai daug siuntų, realiai, pas mane šisdyje jau kalėdos! Jaučiuosi tiek visų apdovanota, sėdžiu rami iš patenkinta. Smagu! Smagu, kad turiu apie ką rašyti, apie ką pasakoti. Iš Maybelline siuntinuko liko papasakoti apie Baby skin makiažo bazę. tą ir padarysiu :)

Naudojimas: užtepk ant švarios ir sudrėkintos odos arba prieš atlikdama įprastą makiažą.

Makiažo bazė Baby Skin® Instant Pore Eraser padaro odą lygią tarsi kūdikio, ji tampa matinė. Drėkina visą dieną.

Rezultatas: pastebimai sumažina porų matomumą, suteikia nepriekaištingo makiažo rezultatą.



Nepaisant to, kad šią makiažo bazę jau turiu kurį laiką, dar neradau jos internetinėse parduotuvėse. Tik senasis variantas. Na, bet tai nesutrukdys man apie ją papasakoti :)

Labai faina pakuotė – minkšto plastiko tutelė, su atsukamu kamšteliu. Dozuojasi lengvai, priemonė išpaudžia reikiamą kiekį. Makiažo bazė yra sukurta silikoniniu pagrindu, ji permatoma, labai lengvai pasiskirsto ant odos ir sukuria tarsi atstumiantį efektą. Visos tokio tipo bazės veikia panašiai, apsaugo pdą nuo makiažo pagrindo sluoksnio, ji lyg stumia jį nuo odos. Aš pagrindu dengiu T zoną: kaktą, nosį ir smakrą, tikrai nemanau, kad reikia dengti visą veidą, nebent ir ant žandų yra labai didelės poros. Kai dengiate makiažo bazę, valantis makiažą reikia tai prisiminti ir tas vietas, kur jį tepėte nuvalyti krupščiau, nes bazė labai gerai įsigeria į odą, o jei nenuvalysite, gali kimšti poras.

Taip, vizualiai ši bazė poras kiek pamažina. Tai matyyti kai nusifotografuoti ir nuotraukos būna lyg su filtru :) Makiažo bazė man labai primena į Smashbox Photo Finish bazę, tik Maybelline yra daug pigesnis variantas. O rezultatas – lygiai tas pats! 

Su makiažo pagrindu oda išskiria mažiau sebumo, tuo pačiu ir makiažas išklieka kiek ilgiau. Nosis man vis tiek susiriebaluoja į vakarą, bet ne taip greitai, kaip be šios bazės.

Man labai patinka ši bazė, ji gerai drėkina odą ir prailgina makiažo išlikimo laiką. Sakyčiau, kad maža pakuotė, bet realiai man pakanka vos uogos (tarkim šilaogės) kiekio, taigi naudosiu tikrai ilgai.


Rašyti komentarą

0 Komentarai