Essence ir Catrice rudens-žiemos naujienos 2020*

Pats metas pristatyti gautas Essence ir Catrice naujienas! Šią savaitę bus daug siuntinių, todėl su naujienomis dar tikrai ne pabaiga! Todėl skubu parodyti ką gavau šį kartą. Jau daug ką pabandžiau, todėl bus ir pirmas įspūdis.

Šį kartą atėjo labai daug Essence naujienų! Gavau kremą su atspalvių, skystą makiažo pagrindą, veido serumą. Lūpų dažų, priemonę antakiams, kuri labai patiko! Čia kaip pomada, bet jau su šepetėliu. Ir labai sunkiai nusivalo! Tikrai vertas dėmesio dalykas. Banžiau dulksną veidui, iš pradžių galvojau, kad nepurkš! Bet po kelių paspaudimų purkštukas veikia puikiai. Serumas labai kvepia ananasais ir tai mane trikdo, kiek nejauku tepti ant veido... Mano veido oda jautri ir labai linkusi į bėrimus, todėl vengiu stipriai parfumuotų priemonių. 

Dulksna smagiai kvepia arbūzais, šis kvapas mane erzina mažiau, nei ananasų :D Mėgstu Essence kremus su spalva, bet nujaučiu, kad ir šis bus parfumuotas. Be to, permečiau sudėtį, joje yra talko. Tai kol kas dvejoju. Bet užskaitau antakių pomadą, labai geras lūpų pieštukas! Tušą taip pat jau bandžiau, išlieka visą dieną ir labai sunkiai nusivalo, tai jei ieškote mirtino tušo, šis kaip tik jums!



Catrice labai nustebino su šešėliais. Pamenu, kaip seniau peikdavau šias paletes, sakiau, kad stebiuosi, kaip Essence moka sukurti gerus šešėlius, o Catrice ne, o juk čia dukterinės kompanijos! Na tai va, catrice pasistengė – šešėliai labai pigmentuoti, o konsistencija mane labai nustebino. Minkšti, lengvai dengiasi, nelabai byra. Puikūs! 

Džiaugiausi gavusi makiažo pagrindą, bet jo spalva man per geltona :( O jo konsistencija mane nustebino, labai lengva, turėtų būti šilkinis efektas. Manau reikės nusipirkti savo atspalvį. Patiko kompaktinė pudra, o kitų priemonių pabandyti dar nespėjau. Bet aš visom rankom už šešėlių paletę, ji labai gera!

*Priemonės gautos testavimui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai