LOOKFANTASTIC grožio dėžutė (spalis)

Kol galvojate – kiek pas ją gali būti dėžučių, tai ramiai. Dar dvi yra, dar neparodžiau Catrice ir Essence naujienų :D O kol kas rodau LOOKFANTASTIC grožio dėžutę. Nieko nesakysiu, iš pradžių pažiūrim :D


 



Tiesą sakant labiausiai šį mėnesį man patiko... reklaminis lankstinukas :D Tikrai gražiai sumaketuotas, smagu pažiūrėti ir akis paganyti :D


Ir pirmoji priemonė – Glov plaukų turbanas. Visiškai niekam nereikalingas ir nelabai patogus dalykas. Nežinau, kas sugalvojo jį įdėti? Tiesa, švelnus ir minkštas :D Bet vis tiek :D


Nykstamo dydžio Balance me serumas. Jo kaina nemaža, tai gal bus veiksmingas? Matysim :D


By Terry lūpų balzamas. Žinau šį brendą, bet kažkaip nedžiūgauju. Kas man yr? :(


Overnight foot cream organiškas pėdų kremas. Man tai labai tinka, bet matau jaunų merginų nusivylimą veiduose. Vakar jau bandžiau, jis su mentoliu, vėsina ir maitina odą. Šiaip tai man geriausiasi dalykas iš šios dėžutės.


Starskin paakių padeliai. Dėl šių džiaugiuosi labai, nes buvo tikimybė rasti kažkokius kitokius :D 


Last but not least posakis šiuo atveju visiškai netinka! Čia yra Bubblet vonios druska. Visiškai nereikalingas dalykas, jei neturi vonios. O aš turiu, bet nemėgstų Earl Grey kvapo. Bet mane nustebino šios druskos kaina. Matyt brangios pakuotės, nes tikrai gražiai atrodo :)?

Atsiprašau už kandų rašymo stilių, bet negaliu susilaikyti. Šį kartą LOOKFANTASTIC linkėdama „Atsipalaiduoti. Svajoti. Mėgautis“ (toks jų šūkis šį kartą) smarkiai prašovė.

Reziumė:

  • Glov Hair Wrap – £14.99​
  • ECOOKING Overnight Foot Cream – worth £8.10​
  • BY TERRY Baume de Rose Flaconnette Lip Balm – worth £14​
  • Starskin Smoothing Bio-Cellulose Second Skin Eye Catcher Mask or Beauty Pro Eye Therapy Under Eye Mask – worth £4.25​*
  • BubbleT Earl Grey Bath Tea – worth £5.99​
  • Balance Me Bakuchiol Serum (7ml) – worth £11

Suvedus balansą aš gavau 58 svarų vertės dėžutės turinį už 15 svarų. Lyg ir viskas okey, bet I`m still not happy at all :) Dėl rankšluoščio, jau geriau būtų dar vienas hailaiteris! Ir dėl druskos. Galvojau, kad ten mano nemėgstama arbata :D 

Bet tikiu, kad bus, kam ir patiks šį dėžutė. Gal čia tik aš tokia išranki. Nuoroda, kur ją galima įsigyti:

Rašyti komentarą

0 Komentarai