DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO, micelinis vanduo, 200 ml*

 

Sveiki. Tęskime su pabaigtų produktų apžvalgomis. Vasarą atradau Dermedic kosmetiką, kuri man paliko labai gerą įspūdį. Bandžiau sporas mažinantį serumą, kūno kremą. Labai patiko veido kremas, kurį jau baiginėju ir sužavėjo micelinis vanduo, apie kurį dabar papasakosiu.



Produkto aprašymas


Kosmetika

Kasdienė priemonė, skirta valyti sausą veido odą. Pašalina nešvarumus ir makiažą.


Micelės pritraukia odos nešvarumus, jos netrinant. Nedirgina akių, patikrintas oftalmologų. Hipoalerginis.

Sudėtyje yra terminio vandens, hialurono rūgšties, drėkinamojo veikliųjų medžiagų derinio „Hydroveg VV”, glicerolio, alantoino, šlapalo.


Produkto sudėtis


Aqua, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, Lysine, Allantoin, Lactic Acid, Parfum, Cetrimonium Bromide.






Šį produktą baigiau jau labai seniai... Jis man tikrai patiko, o aprašyti suskubau tik dabar. Taigi, taisau padėtį! 

Micelinis vanduo yra paprastoje plastikinėje pakuotėje, su niekuo neišsiskiriančia, melsva etikete. Tačiau, nors pakuotė niekuo neišsiskiria, man labai patiko poveikis! Nors ingredientų sąrašas neilgas, micelinis vanduo tikrai gerai nuvalo makiažą ir nešvarumus. Tinka jautriai odai, jos nedirgina. Aš micelinį naudoju netik norėdama nuvalyti makiažą. Mano oda išskiria daug sebumo, todėl vakare aš veido odą būtinai nuvalau su miceliniu, tada jau prausiu su prausikliu.

Kaip ir daugelis kitų micelinių, šis irgi putoja, yra permatomos konsistencijos ir turi lengvą kvapą. Micelinio vandens dozavimas taip pat nesiskiria nuo kitų, atidarius dangteli ir paspaudus buteliuką gauname reikiamą kiekį priemonės.

Beje, jau ko gero visi paneigė mintį, kad micelinio vandens nereikia nuplauti. Tikrai reikia! Kitaip gali užsikimšti poros ir išberti veido odą, aš visuomet nuplaunu micelinį vandenį.

Man labai patinka produkto sudėtis. Taip, čia yra vidutinio saugumo ingredientų, bet nėra pavojingų! Ir micelinis ne tik nuvalo, bet ir atgaivina odą. Ir tikrai jį rekomenduočiau turinčioms sausą, labai sausą ar dehidratuotą veido odą. Tiesa, akių aš su juo nevalau, tam naudoju akių makiažo valiklį. 

https://www.eurovaistine.lt/dermedic-hydrain3-hialuro-micelinis-vanduo-200-ml

Rašyti komentarą

0 Komentarai