Lookfantastic grožio dėžutė (Lapkritis)

 

Sveiki! Kiek užtrukau su Lookfantastic grožio dėžutės parodymu. Tai paskutinė dėžutė, iš mano prenumeratos. Ar aš užsisakysiu vėl? Nežinau, nes jau netrukus mane pasieks ir Lookfantastic advento kalendorius. Jį išpakavusi matysiu, ar dar liks smalsumas kažką išbandyti daugiau, bet man atrodo, kad jau ir taip bus visko užtektinai. Parodysiu ir advento kalendorių, bet dabar iš pradžių lapkričio mėnesio dėžutė!




Polaar Ice Pure Micellar Water with Arctic Cotton (50ml)

Dėžutėje radau micelinį vandenuką. Labai patinka, jau gal pusę sunaudojau. Švariai nuvalo makiažą, sudrėkina veido odą. 



Naobay Detox Oxygen Facial Cream (50ml)

Esu turėjusi šios firmos toniką, nei patiko, nei nepatiko, niekuo neįisiminė. Bet šis brandas pasižymi geromis sudėtimis, tai manau, kad šitas skremas man patiks. Dar neatidariau, nes turiu daug pradarytų kremų, o šis - palauks savo eilės.


Lord & Berry Line Shade Glam Gold

Šio dalyko irgi dar nebandžiau. Gaila, kad auksinė spalva, man būtų labiau patikusi rusva. Bet, šis pieštukas - šešėliai minkšti, dengiasi lengvai, labai seniai norėjau pabandyti ką nors iš šios firmos, ir kažkaip tikiu, kad pieštukas bus geras.


This Works Perfect Legs Skin Miracle

Čia toks ala makiažas kojoms. Suteikia odai lengvą įdegį, padaro odą truputi blizgią. Gražiai atrodo, tačiau sudėtis tikrai nėra iš gerųjų. 


Nails Inc. All Fired Up Nail Varnish (Portland Square) (10ml)

Man atrodo, kad šiais laikais niekas nebelakuoja nagų paprastu nagų laku. Bet aš lakuoju, todėl apsidžiaugiau dėžutėje radus tokios neįprastos spalvos nagų laką. 


Philip Kingsley Colour Serum (20ml) 

Čia labai įdomus dalykas. Išbandžiau jį keliais būdais, nes man patinka žaisti su priemonėm :D Banžiau ir prieš plaukų plovimą ir po. Po geriau nebandyti, nes iš tikro atrodo kaip neplauti plaukai... O užtepus prieš ir išplovus jis plaukams suteikia paklusnumo. Jie tampa lengviau sutvarkomi ir ištieisnami. Puikus dalykas. Galima dar palikti per naktį, bet man labai nepatogu miegoti su kepurėlėm, tai aš to nedarau :)

Toks mano dėžutės turinys. Šį mėnesį aš labai juo džiaugiuosi, tikrai gerų dalykų radau, ir visi bus naudojami. Jokių rankšluoščių, vonios druskų, ar kitų nesąmonių.

Rašyti komentarą

0 Komentarai