Raypath makiažo valymo šluostė*

 


Sveiki. Noriu papasakoti apie dalyką, kurį gavau ne taip seniai, bet jis jau tapo mano rutinos dalimi! Labai vargstu su savo jautriomis akimis, ir vis mėgindavau skirtingus akių makiažo valiklius, kol atradau ją :) Kadangi patiko, skubu pasidalinti.



☘Raypath kūno mikropluošto šluostės neapsunkina Jūsų odos nereikalingomis ar net kenksmingomis medžiagomis. Odos valymas tik gryno vandens pagalba.☘

Neseniai gavau progą išbandyti šluostę makiažui valyti. Kadangi esu išbandžiusi daugiau panašių šluosčių, galiu pasakyti jog ši man patiko labiausiai! Šluostė nedidelė ir iš labai švelnaus pluošto. Labai nustebau, kad ji nuvalė net vandeniui atsparų tušą! Taip, net tą patį juodžiausią, kurį sunkiai įveikia net akių makiažo valiklis. O kadangi mano akys yra labai jautrios ir aš apsiašaroju tik išejus į lauką (net jei tuo metu nepučia vėjas) tai man čia yra didelis atradimas, nes po valymo negraužė akių. Taip pat sėkmingai šluostė nuvalė ir akių šešėlius su blizgučiais. Na, man tai čia tikrai kosmosas kažkoks!

Jei vis dar svarstote ar paprasta šluostė gali nuvalyti net vandeniui atsparų makiažą, tai nebesvarstykite, nes tikrai taip. Šluostę tereikia išplauti su kartu įsigyjamu muiliuku ir viskas. Bent man tai čia metų atradimas!

Ir jei galvojote įsigyti, paskubėkite, nes iki metų galo jai dabar labai gera kaina!

 



Šluostę galite įsigyti parašę į įnstagram profilį Edita Liokaitienė. Labai malonus bendravimas ir greitas pristatymas!

*PR produktai atsiųsti testavimui.

Rašyti komentarą

0 Komentarai