SOL DE JANEIRO Sol Cheirosa 62 Parfumuotas vanduo (EDP)


Sveiki. Buvau pradėjusi rašyti kitą apžvalgą, bet apie MANO plaukų šampūną papasakosiu kitą dieną. Šiandien noriu papasakoti apie naująjį SOL DE JANEIRO Sol Cheirosa 62 aromatą. Buvau nusprendusi pabaigti bent vieną iš savo turimų kvapų (kurių kolekcijoje per 30), bet visas kortas sumaišė Sol De Janeiro naujiena. Turėjau jų kūno kremą, ir nors jis buvo puikus, pagrindinis jo pliusas – ilgai išliekantis aromatas. Ir kadangi šis kvapas yra visiškai vasarinis, geriausiai atsiskleidžiantis karštu oru aš įsigijau tik atomiką. Norėjau palyginti su kūno kremo aromatu. 


Bet jau matau, kad tikrai vertą įsigyti ir visą buteliuką. Šis aromatas įsimintinas, ir nors yra be galo saldus, jis manęs neerzina. Šis aromatas iš tų, kuriuos pirmą kartą užuodęs arba visiškai įsitrauksi, arba nusuksi nosį, kadangi yra tikrai sodrus ir labai įsimenamas. Tačiau daugeliui žmonių jis visgi patinka, nei nepatinka. Tikriausiai dėl to, kad  susimaišę vanilės, karamelės ir druskos bei santalmedžio kvapai, jis nėra standartitis super šlykštus saldus kvapas, nuo kurio dažniausiai darosi blogą ir prisiminimai nukelia į Palangos gatves vidurvasarį, kur visas oras būna pritvinkęs cukraus vatos kvapo :) Šis aromatas nukelia į Braziliją, net prieš savo valią pradedi svajoti apie atostogas Ipanemoje ir mintyse pasigirsta bosanovos ritmas. 

SOL DE JANEIRO Sol Cheirosa 62 – tai ne aromatas, tai svaiginanti patirtis, kuri nukels į atostogas, išvaduos iš karantino gniaužtų ir tik tuomet kai rankos ves ieškoti lėktuvo bilietų, ateis metas grįžti į realybę. Šie kvepalai jums, jei nemėgstate standartinių saldžių kvapų. Jei negalite pakęsti įprastų pudrinių kvapų, jums juos taip pat reikia pauostyti. Smagu tai, kad nors vidurinėse natose ir yra jazminas (kurio kvapo aš nelabai pernešu :) ) aš jo čia taip pat neužuodžiu.

Tai šiltas aromatas ir bent aš jį jaučiu net vakare. Tai jau būna devinta potemė, bet vis tiek juntama. Gali būti, kad apie kvapą primena ir smegenys, nors realiai jis ir nebėra juntamas, bet tai irgi smagi patirtis. Nes toks jausmas, kad paskutinius kvapo akordus dar jaučiu ir iš ryto! 


Nepaisant visko SOL DE JANEIRO Sol Cheirosa 62 tikrai įsipaišys į mano kvepalų kolekciją. Nesvarbu, kad dabar žiema, ir tuoj Kalėdos, šis kvapas yra nepakartojamas ir tikrai to vertas. Jis kaip gyvenimas, kuriame nebūna saldu be žiupsnelio druskos, vandenyno be potvynių ir atoslūgių, o karamelė skaniausia su druskos poskoniu. Nes kitaip tiesiog nebūtų taip smagu :).

Rašyti komentarą

0 Komentarai