MAC Surefire Hit Mini Lipstick Set lūpų dažų rinkinys


Sveiki. Paskutiniu metu jaučiuosi labai keistai, daug galvoju apie artimus žmones ir parinuosi, ar jie neserga, ar jiems viskas okey. Nors realiai turėčiau galvoti labiau apie save, nes geriu gan stiprius vaistus ir ilsiuosi nuo visų darbų ir kitokių reikalų. Seniau buvau gera egoistė ir dabar ilgiuosi tų laikų. Realiai man gyvenimas buvo mielesnis, nei dabar, bet ką jau čia. Pireš Kalėdas užsisakiau šį lūpų dažų rinkinį. Kadangi su klientais negalime susitikti, nusprendžiau nusiųsti jiems dovanų. Jei darysiu ką nors panašaus kitą met, sugalvoskiu kokią praktiškesnę dovaną, bet kitą vertus – ar ne smagu gauti dovanų didelį lūpų dažų rinkinį? :)







 



Mac brendo pristatyti nereikia. Mac kosmetika pirmoji Douglas tope. Mac iki šiol man neduoda ramybės ir jei Urban Decay liga man palengvėjo, tai Mac liga dar vis sergu. 

Ant mano stalo didelė, sidabrinė dėžė, kurioje net 12 nuostabios konsistencijos ir pigmentacijos lūpų dažų. Šiais metais noriu patobulėti makiažo srityje ir todėl bandysiu mokytis nuotoliniu būdu. Skirtingiems įvaizdžiams reikia skirtingu spalvų lūpų dažų, todėl esu pasiruošusi :) Man vis neišeina iš galvos vienos vizažistės pasakymas, kad jei norėčiau ir mokyčiausi – šioje srityje galėčiau daug pasiekti. 

Rinkinio dėžutė tvirta ir išpuošta sidabriniais elementais. Tvirtai užsidaro, todėl ją patogu transportuoti. Mac lūpų dažų dizainas šventinis, unikalus – kiekvieno spalva atitinka lūpų dažų spalvą, bei turi dekoruotas dangtelių viršunėles.

Satininio užbaigimo lūpų dažų išlikimas neilgas, tol kol nelieti lūpų prie kitų paviršių, tol jie nenusivalo. Mac lūpų dažai turi salstelėjusį kvapą, būdinga visiems Mac lūpų dažams.

Ar nesigailiu dėl pirkinio? Taip, tai visiškai neracionalus pirkinys, jokiam žmogui nereikia 12 lūpų dažų. Bet kaip smagu juos turėti! Smagu žinoti, kad turi lūpų dažus prie visų įvaizdžių.

Rašyti komentarą

0 Komentarai