2020 metų mylimiausi produktai


Sveiki. Metas apžvelgti 2020 metų geriausius. Šie įrašai būna mėgstami skaitytoju, todėl nusprendžiau išdėstyti savo mintis apie išbandytus produktus. Sąrašas ne toks ir trumpas, buvo nemažai atradimų, susipažinau su naujomis firmomis, ypač įsiminė Mikimira cosmetics priemonės, nes nei viena (!) dar nenuvylė! Visas jas dr1siai galiu traukti į mėgiamiausių sąrašą. Bet bus ir kitų brendų, todėl kviečiu skaityti įrašą ;)


Mary Kay „Naturally®“ linija: kreminė valomoji emulsija, šveičiamoji pudra, drėkinamasis balzamas-pieštukas ir maitinamasis aliejus

Šiais metais į mano duris pasibeldė ir Mary kay. Labiausiai man įsiminę Naturally linija. Labai patiko exfoliating powder ir aliejukas, kurį jau beveik baigiau. Jį naudoju rankoms, nagų odelėms ir kūnui. Labai smagus ir geras ir stickas, skirtas išsausėjusiems odos plotams, o aš naudoju kaip vazeliną. Labai patinka šios linijos kvapas, saldi vanilė, bet ne per saldi ir neerzinanti.


Šias metais buvo labai daug siuntinių iš Garnier. Man patinka šis brendas, todėl džiaugiuosi, kad turiu galimybę su jais bendradarbiauti :) Šį kartą testavau pienelį ir micelinį vandenį, labiau patiko micelinis vanduo. Micellar Rose Water Clean and Glow micelinis puikiai nuvalo makiažą ir drėkina veido odą. Tiesa, su miceliniais aš akių makiažo nevalau, tam yra akių makiažo valikliai.


Dar viena priemonė iš Mary Kay – hydrogel eye patches. Tai drėkinantys akių padeliai. Labai patiko, gerai drėkina paakius, truputi juos stangrina. Smagi priemonė.


Šiais metais mane prisiminė Margarita. Labai smagu, kad gavau progą pabandyti rankų kremą, plaukų kaukę ir nenuplaunamą kondicionierių. Labai patiko kaukės ir kondicionieraus sudėtis. Šie produktai labai gerai maitina ir drėkina plaukus, tinka labai pažeistiems plaukams. 



Espa Pink Hair and Scalp Mud aš radau Lookfantastic dėžutėje. Man labai patinka šios purvo kaukės poveikis – ne tik atgaivina galvos odą, bet dar ir plaukai tampa minkšti ir švelnūs, atgauna gyvybingumą. 


Stenders gardener and feelings abrikosų kūno aliejų aš gyriau ne kartą. Labai gerai maitina kūno odą. Gaila, kad dabar nebegaliu nuvažiuoti į Rygą, būtent iš ten aš jį ir parsivešdavau. Būtinai pirksiu dar, nes šis aliejus vienas mano mėgiamiausiu. 


Rituals... Priemonės jau seniai mano mėgstamiausių sąrašuose. O pati mėgstamiausia linija yra ši – Tulip and Japanese Yuzu. Man labai patiko dušo putos, kūno dulksna ir kūno kremas. Šį rinkinį man vyras parvežė iš Amsterdamo, bet dabar jau ir Lietuvoje galima nusipirkti mini rinkinuką. Taigi manau, kad pirksiu vėl.


The Ordinary Niacinamide 10 %, Zinc 1 % nėra mano naujas atradimas, bet naudojau ir šiais metais, todėl į sąrašą įtraukiu. Labai patinka poveikis: padeda išvengti spuogų, tik atsiradusius puikiai sutvarko, tiesa, ilgiau panaudojus sausina odą, todėl dabar jau nebenaudoju jo taip dažnai kaip ankščiau.


Mac lip scrubtious lūpų šveitiklis man patinka labai, vos lūpos pradeda skilinėti, imu jį į pagalbą. Labai gerai nušveičia, skaniai kvepia, ir dar padrėkina lūpų odą. Puikus produktas.


Essence Bronzed this way kūno aliejus puikiai maitina kūno odą, bei suteikia jai švytėjimo. Labai gražus efektas, net ir balčiausia oda po šio aliejaus įgauna spalvą ir spindesį. Gaila, kad tai riboto leidimo produktas.


Šiemet susipažinau su SiennaX kosmetika. Ir micelinis vanduo man iš visų produktų įsiminė labiausiai. Labai gerai nuvalo net vandeniui atsparų makiažą, atgaivina veido odą. Puikus produktas.



 Mikimira cosmetics brendas pavergė mano širdį. Labai geros priemonės, viena už kita geresnės plaukų kaukės. Satin touch aš naudojau vasara, be galo greitai atstatė dažytus plaukus, jie tapo minkšti ir švelnūs. 



Mano šampūnas riebiems plaukams buvo mano atradimas NR.1. Labai patiko, labai švelniai, bet gerai plauna plaukus. Labai puiki sudėtis. Labai nustebino, tikrai užsisakysiu dar.


Tokie mano 2020 metų geriausi, apskritai šiais metais išbandžiau labai daug produktų, daugelis jų buvo labai geri, o jei jau parašiau apie juos bloge, reiškia tikrai įsiminė. Dar pasistengsiu parengti dekoratyvinės kosmetikos sąrašą, todėl laukite tęsinio :)

Rašyti komentarą

0 Komentarai