Lookfantastic Beauty box

 


Sveiki. Priėjau tokį gyvenimo etapą, kai mane pradėjo erzinti mano turimi buteliukai. Noriti turėti tik tai ko reikia ir kas kelia džiugesį ir bus tikrai išnaudota. Tikrai nemažai kosmetikos atiduodu, bet šampūnų kolekciją metas apmažinti. Vis tiek perku vieną ir tą patį. Lookfantastic dėžutės prenumerata mane džiugina, bet tų butėliukų vis daugėja. Dar kurį laiką užsisakysiu tą prenumeratą, o vėliau galvosiu ką daryti. nes jaučiuosi išbandžiusi tikrai nemažą dalį Lookfantastic prekių asortimento :)







Pirmas dalykas - Balance me aha glow mask veido kaukė. Nežinau kodėl, bet man neprilimpa dalykai su aha rūgštimi. Turiu dar toniką, bet kažkaip nenaudoju. Pabandysiu šią kaukę, smalsu visgi :)


Illamasqua Beyond Veil skystas hailaiteris. Šiaip tų skystų hailaiterių kruvytė pas mane kaupiasi, o aš jų neįpatingai naudoju. Bet vis tiek bus smagu išmėginti ir šią priemonę.


Eyeeko galactic lid gloss skysti akių šešėliai. Hmm, o čia įdomus dalykas. Skysti akių šešėliai, su daug blizgučių. Labai pigmentuoti, tik kieki sir man juokingas tikrai. Bet bus smagu išmėginti.


Madara sos hydra recharge cream. Kaip džiaugiausi radus šią priemonę! Norėjau išbandyti ką nors iš Madara, bet žiauriai nusivyliau kvapu. Labai neskaniai kvepia, o, kad labai drėkintų nepastebėjau. Dar pasiliksiu, bet labai abejoju, ar aš naudosiu šį kremą :(



Magnitone London Wipe out swipes padeliai akių makiažui valyti. Man patinka, gerai nuvalo makiažą, net akių! Puikus dalykas norint išvengti akių makiažo valumo.

BubbleTStrawberry Macaron rankų ir kūno kremas. Tiesą sakant menkavertis dalykas. Labai skaniai (bet per aštriai) kvepia, yra riebus, bet nedrėkina tiek, kiek norėtųsi. Taigi, šiuo esu kiek nusivylusi.


Šiaip ši dėžutė kol kas viena geriausių iš visų. Patikoo padeliai, šešėliai, o kitus dalykus smagu išmėginti. Iš esmės tai apskritai vertingiausia mano išbandyta dėžutė. Smagu atrasti naujus dalykus.

Rašyti komentarą

0 Komentarai