Produkto aprašymas
Garnier yra vienas didžiausių pasaulinio masto prekės ženklų, kuriam išduotas „Cruelty Free International“ sertifikatas pagal programą „Leaping Bunny“. Tai yra milžiniška pažanga ne tik Garnier, bet ir visai grožio pramonei.
Michelle Thew, „Cruelty Free International“ generalinė direktorė: „Garnier yra mums visiems gerai žinomas pasaulinis prekės ženklas. Bendradarbiauti su juo tam, kad būtų sustabdyti kosmetikos bandymai su gyvūnais ir oficialiai paskelbti, jog jis yra sertifikuotas pagal „Cruelty Free International“ programą „Leaping Bunny“, yra labai svarbus žingsnis. Šis procesas truko daug mėnesių, tačiau Garnier kruopščiai įvertino kiekvieną tiekėją ir šaltinį, tad rezultatais visiškai neabejojame.“
Pagal programą „Leaping Bunny“ prekės ženklai privalo atlikti visos tiekimo grandinės, įskaitant visas žaliavas ir atskirus ingredientus, ekspertizę kiekvienu bandymų su gyvūnais atveju. Sertifikatas turi būti išduotas visiems pagamintiems prekės ženklo gaminiams, negalima atskirai sertifikuoti pavienių gaminių ar prekių.
Dėl to Garnier turėjo gauti daugiau nei 500 tiekėjų iš viso pasaulio, tiekiančių daugiau nei 3 000 skirtingų ingredientų, deklaracijas. Garnier ir „Cruelty Free International“ bendradarbiavo daug mėnesių, kad gautų šiuos įrodymus ir užtikrintų, jog ant kiekvieno gaminio, kuriuo Garnier prekiauja visame pasaulyje, oficialiai puikuotųsi „Cruelty Free International“ suteikiamas „Leaping Bunny“ logotipas – visuotinai pripažįstamas ženklas, kuriuo patvirtinama, kad kosmetika nebuvo išbandyta su gyvūnais. Šiuo itin griežtu procesu užtikrinama, kad pirkėjai įsigytų Garnier gaminių nė kiek neabejodami, jog jie atitinka griežtus „Leaping Bunny“ kriterijus.
Adrien Koskas, Garnier prekės ženklo prezidentas: „Garnier nuo 1989 metų įsipareigojo kurti pasaulį be bandymų su gyvūnais. Gauti oficialų „Cruelty Free International“ sertifikatą pagal programą „Leaping Bunny“ yra labai svarbus žingsnis, visada buvęs svarbi mūsų „Green Beauty“ misijos dalis. Šiandien Garnier žengia dar vieną žalią žingsnį, kad taptų visiškai įsipareigojusiu, iš tiesų tvariu ir skaidriu prekės ženklu, dovanojančiu „Green Beauty“ mums visiems.“
0 Komentarai