Eurovaistinės grožio dėžutė balandis

 

Sveiki. Pirmą kartą iš vaistinės užsisakiau tokią didelę siuntą. Prisipirkau visko: obuolių sidro kapsulių, vitamino D, magnio, veido kremą su uv apsauga (Dermedic, dar gavau dovanų micelinį vandenį, kurį esu aprašiusi savo bloge: http://ilovemanythings.blogspot.com/2020/11/dermedic-hydrain3-hialuro-micelinis.html). Tris pakuotes pėdų kremo, šampūną nuo plaukų slinkimo, žodžiu visko visko. Ir kadangi dabar vyksta akcija gavau dovanų grožio dėžutę. Kuri man labai patiko! Daug visko, viskas naudinga ir bus panaudota. Juokinga, bet kažkada kai pirkau vaistus vaistinėje paklausiau ar šiuo metu nevyksta jokia akcija, kur galima gauti grožio dėžutę. Tai vaistininkė pasisakė, kad net neapsimoka. O aš manau kitaip. Tai viena geriausių mano gautų grožio dėžučių! 


LIVOL EXTRA Žuvų taukai, 40 kaps.

Džiaugiuosi dėžutėje radusi žūvų taukus! Negėriau jų, bet manau laikas pradėti. Aš noriu būti fiziškai stipri, nesirgti, todėl žūvų taukai man labai naudingi. Gaila, kad niekur neradau kainos.


PLIDENTA dantų pasta su probiotikais 15 SECONDS, 75 ml 6,49 €

Dantų pasta be fluoro. Šiaip nesu mėgėja dantų pastų be fluoro... Man atrodo, kad pastoje turi jo būti. Tai čia vienintelis dalykas, kurio galbūt nenaudosiu ir atiduosiu vyrui, jei jis norės. Arba mamai padovanosiu. 


LACTACYD intymios zonos lubrikantas CARING GLIDE, 50 ml 8,39 €

Gerai. Šis dalykas man irgi nereikalingas, bet pasidėjau į stalčių, maža ką, gal prireiks?


BIODERMA micelinis valomasis vanduo jautriai odai SENSIBIO H2O, 100 ml

Nu jau apie šį dalyką nieko rašyti nereikia. Manau jis aprašytas per visus galus :D :) Džiaugiuosi, kad radau, bus naudingas kai keliausiu, nes kiekis kelioninis. 



AROMAMA aliejinė stiprinamoji plaukų kaukė NUOSTABIOJI ROZMARI, 100 ml

Nesu nieko bandžiusi iš AROMAMA, todėl bus įdomu pabandyti. Man patinka, kad šitoje dėžutėje labai daug dalykų plaukams.


BIOCELL paakių kaukė BRIGHT SOOTHING, 1 vnt. 5,30 € 

Dar vienas geras dalykas. Jau esu šią kaukę gavusi Olesios dėžutėje. Todėl žinau, kad gera.


BELLA COTTON vatos padeliai, 80 vnt.

Na, dildės lygio priemonė, bet vis tiek panaudosiu, vėlgi kelionėse. 

DERMOMASK NIGHT ACTIVE stangrinamoji veido kaukė AUKSO SIŪLAI, 12 ml 2,59 €

Bus įdomu išbandyti ar tikrai veiks. 


VITA LIBERATA momentinio poveikio kūno kremas, vidutinio/tamsaus atspalvio BODY BLUR HD, 100 ml

Vaaaaa, į VITA LIBERATA seniai varvinu seilę. Labai džiaugiuosi, kad gavau.


COMPEED pieštukas nuo nutrynimų, 8 ml. 7,69 €

Niekada negali žinoti, kada prireiks. Super!


ELGON kondicionierius su argano aliejumi ARGAN SUPREME, 150 ml

ELGON brendas mane labai domina, smagu išbandyti dar vieną priemonę plaukams. 


LABO ampulės nuo plaukų slinkimo moterims HAIR LOSS 5 PATENTS, 14 ampulių

Va čia yra dėžutės vinis! Priemonė atsieina pusę dėžutės vertės! Man po kelių narkozių labai slenka plaukai. Todėl šis produktas tikrai labai reikalingas ir bus naudojamas. 

Visas dėžutės turinys yra labai gerai apgalvotas. Nuo žuvų taukų iki priemonių plaukams. Gal lubrikantas ir tas pieštukas nuo nuospaudų nėra reikalingi dabar, bet kas žino, gal reikės vėliau. Džiaugiuosi ir kaukėmis. Man atrodo, kad grožio dėžutė be kaukių negali apsieiti. Micelinio vandens ir vatų turiu, bet vėl gi, kai kažkur važiuosiu - įsimesiu ir bus panaudota. Jau nekalbu apie LABO ampules, kurias tikrai naudosiu. Taigi, mano galva ši dėžutė labai gera. Ir apskritai prie savo pirkinių gavau dar dovanų, ir dar dovanų šią dėžutę. Tai manau verta tikrai.

Rašyti komentarą

0 Komentarai