MAYBELLINE, HYPER EASY, akių kontūras, 1 vnt. spalva 800 Pich Black*

 

Sveiki. Šiandien papasakosiu apie Maybelline New York Hyper Easy akių plunksnelę. Man akių makiažas neatrodo užbaigtas jei nėra gražaus ir tvarkingo akių pravedimo. Aišku, man ne visada toks gaunasi. Su vienomis priemonėmis tą padaryti lengviau, su kitomis sunkiau. Su šia - lengva, dėl to ir nusprendžiau apie ją parašyti kuo greičiau, kol dar yra prekyboje. 


Iki 24 valandų išliekantis akių kontūras. Specialus lankstus šepetėlis ir patogi jo forma suteikia patogų ir itin tikslų kontūro brėžimą prie pat akies linijos. Ryški, greitai džiūvanti ir netepanti spalva.

NAUDOJIMAS: brėžkite linigą pagal viršutinės akies kontūrą. Leiskite išdžiūti 20 sekundžių.

G2015752 Ingredients Aqua/Water, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Laureth-21, Pentylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ammonium Acrylates Copolymer, Caprylyl Glycol, PPG-2-Deceth-30, Sodium Dehydroacetate, Sodium Lauryl Sulfate, Disodium Laureth Sulfosuccinate, D238370/1.


Maybelline akių pravedimas įprastoje pakuotėje - flomasterio tipo, su nusiimančiu dangteliu. Plunksnelė tokios formos, kaip man ir patinka labiausiai - smailėjanti, vienoje pusėje truputi labiau išlenkta nei kitoje. Plunksnelė brėžia ryškiai, pigmentuotai, nereikia vargti. Man labai patogus šis variantas, pats patogiausias iš visų, o su juo pravedimas išeina lengviausiai. 

Pravedimas išsilaiko visą darbo dieną, nenutrupa, nesuskilinėja ir neatsispaudžia. Nusivalo lengvai, nedirgina mano jautrių akių. 

Man tai vienas geriausių akių pravedimų, kuriuos bandžiau pastaruoju metu. O ir kaina nebloga, todėl tikrai rekomenduoju. 


https://www.drogas.lt/drlt/kosmetika/akims/apvadai/maybelline-hyper-easy-akiu-konturas-1-vnt/p/BP_418941

Rašyti komentarą

0 Komentarai