24 beauty aloe vera serum alijošiaus serumas*

 

Sveiki. Kažkaip pasiilgau tų ilgų istorijų rašymų, kur seniau rašydavau. Bet labai atvirauti man dar nesinori. Taigi, pasibėdavosiu kaip visi atitrūkome nuo grandinės. Nesakau, kad aš šventoji, bet kiti žmonės tai elgiasi taip lyg covido nė nebūtų buvę. Aš ir pati norėčiau kurią dieną be jokio streso nuvaryti į akropolį susitikti su draugėmis, apsipirkti nuo dūšios kaip seniau. O dabar man akropolis kelia stresą. Ta minia žmonių mane baugina, ypač kai nežinai, kuris gali būti kovidinis... O visiem kitiem žiūriu jau nusispjauti. Vaikšto kaip pinokiai, apie rankų dezinfekavimą aš nekalbu jau. Tai va, tik ir lieka laukti (kabutėse) uždarymo. O šiandien noriu papasakoti apie 24 beauty aloe vera serumą. Atstovai man parašė į instagam paskyrą ir pasiūlė išbandyti, o aš mielai sutikau. Ir likau labai nustębusi, nes sudėtis labai gera!


Aloe vera extractgrapefruit extracthyaluronate sodiumsodium benzoate.


Visų pirmą pakuotė - matinio stiklo, sunki ir su purkštuku! Pirmą kartą matau serumą su purkštuku. Ir labai patogu. Serumas skystas, lyg veido tonikas. Todėl purkštukas labai geras būdas jį aplikuoti. 

Pats serumas yra labai lengvas, labai greitai susigeria, nepalieka lipnumo. Neturi jokio kvapo. Po jo netempia veido odos. Oda būna švelni ir sudrėkinta.

Labai patiko sudėtis. Apskrtai pati priemonė tobula - pati mielai naudoju ir Jums rekomenduoju. Produktas tinka veganams, netestuotas su gyvūnais. Jį įsigyti galite 24 beauty instagrame. Rekomenduoju tą padaryti, priemonė labai daina, ypač tinkama vasarai!

Rašyti komentarą

0 Komentarai