NYX PROFESSIONAL MAKEUP Lift N Snatch Brow Tint Pen Antakių pieštukas - flomasteris Spalvos: Taupe, Espresso, Ash Brown*

 

Sveiki. Aš vis dar netikiu savo akimis kai iš paštomato išsitraukiu NYX PROFESSIONAL MAKEUP  PR voką. Negaliu patikėti, kad mano mylimiausias brendas su manimi bendradarbiauja! Taip, aš turiu nemažai mėgstamų brendų, bet labiausiai nenuvilia būtent šis. Aš pastoviai naudoju antakių pieštuką, todėl, kai voke radau priemones antakiams be galo apsidžiaugiau. Žinojau, kad patiks. Iš karto fotografavau ir puoliau naudoti. Ne testuoti, o naudoti, nes patiko.

Produkto aprašymas


Lift N Snatch Brow Tint Pen

Antakių pieštukas - flomasteris

 

Sukurk pakeltų antakių efektą su pieštuku-flomasteriu! Šiuo lanksčiu, ypač plonu flomasterio galiuku galima piešti ir plonas, ir storas linijas, kurios atrodys kaip natūralūs antakių plaukeliai. Ryškūs, sluoksniuojami atspalviai vos keliais brūkštelėjimais itin natūralų įvaizdį pavers akiplėšišku.

Nupiešk antakius nuo nulio – užpildyk tarpelius arba paryškink jau sutvarkytus antakius. Išlieka iki 16 valandų. Netepa. Nenubėga. Atrodyk nepriekaištingai!

 

Talpa: 1ml




Produkto apžvalga


Prisipažinsiu, aš nemoku dirbti su technika kai išpiešiamas kiekvienas antakio plaukelis. Mano antakiai šviesūs, reti, kai kur trūksta net ne plaukelių, o plaukelių per visą plotą. Todėl man reikia priemonės su kuria galėčiau nupiešti visus antakius, o ne tik nupiešti porą plaukelių. Man reikia pigmentuotos priemonės, su kuria lengva ir patogu dirbti. Bet ne per daug pigmentuotos, nes dažnai padarau klaidą - ne ten nubrežiu ir reikia skubiai nuvalyti, ar retušuoti.

Man nepatinka flomasterinio tipo priemonės antakiams. Nes vaizdas neatrodo natūraliai.Arba aš nemoku padaryti natūraliai, bet dažniausiai neišsiretušuoja gražiai. Tačiau pabandžiau šį flomasterį ir likau nustebinta, nes jis kitoks nei visi kiti. Manau dėl jo galiuko. Visose tokiose priemonėse galiukas būna kaip įprasto flomasterio, o šis kaž koks kitoks, brėžiantis švelniau. Jis kiek lenktas todėl su juo lengva nubrėžti gražią liniją. 

Aš pabandimui gavau net tris spalvas: Taupe, Espresso, Ash Brown. Man tiko Taupe - tai šviesi ruda spalva, puikiai tinkanti blondinėms. Kitos dvi - tamsios ir šaltos. Bet jau matau, kad Douglas išparduota, tai darau išvvada, kad tamsios spalvos einamesnės nei šviesios, nors būčiau maniusi atvirkščiai. :) 

Man patinka pati pakuotė, juoda, užkemšama, visiškai flomasterinio tipo. Ant pakuotės matome įprastus baltus užrašus, vaizdą pagyvina rožinis tekstas. Na ir flomasteris supakuotas į dėžutę, kas man atrodo ne visai reikalinga :) 

Pieštukas-flomasteris iš pradžių piešia neryškiai, todėl reikia sluoksniuoti, bet už tai vaizdas atrodo natūraliai, ne dirbtinai ryškiai. Pieštukas-flomasteris išsilaiko visą dieną, nenubėga. 

Man labai patiko ši naujiena, galbūt kaip minusą galėčiau paminėti, kad per pakuotę nesimato, kiek yra priemonės ir taip niekada nežinai, kada ji baigsis. Bet čia smulkmena manau :)

Yra net devynios spalvos, tai tikrai išsirinksite sau tinkamą. 

Rašyti komentarą

0 Komentarai