NYX Plump Right Back makiažo bazė, kuri tikrai prailgina makiažo išsilaikymą (svečio straipsnis)

 


 

Su tavimi sveikinasi tinklaraštininkė Dovilė iš Influx. Be galo myliu kosmetiką ir apie ją kalbėti, todėl šiandien dalyvauju Neringos bloge kaip svečias ir noriu pasidalyti atsiliepimu apie produktą, kurio efektą pastebėti užtrukau beveik pusmetį...

 



Ši NYX prekės ženklo makiažo bazė Plump Right Back mano kosmetinėje atsirado vasarą. Vasarą makiažas pas mane buvo retas, nes karštomis dienomis ne tik kad nesinori makiažo, bet nieko aplamai. Todėl ilgai dulkėjo stalčiuje šis produktas, kol vėl iš naujo jį atradau ir pasidėjau „po ranka“.

 

Makiažo bazė yra gelinės, lengvos, permatomos tekstūros. Iš karto noriu įspėti, jog ši bazė yra ta iš lipniųjų – ją užsitepus oda tampa tokia lipni. O tai padeda bet kokiems kitiems kosmetikos produktams geriau „prikibti“ prie odos. Tad neišsigąsk to lipnumo – užtepusi makiažo pagrindą jo nebejusi, o makiažas ne tik laikysis visą dieną, bet ir atrodys labai gražiai. 



Ši makiažo bazė odą makiažui paruošia idealiai – bet koks, net prasčiausias mano turimas makiažo pagrindas su šia baze po apačia atrodo labai gražiai. O pudra laikosi ir ant nosies, ir ant smakro, ir ant kaktos. Iš pradžių maniau, kad tiesiog buvo „geros odos“ diena ir makiažas išsilaikė netyčia. Kitą dieną galvojau, kad tiesiog labai gerai užpudravau. Tačiau kai trečią dieną praleidau makiažo bazę ir aplikavau makiažą tik ant serumu ir kremu sudrėkintos odos, jis gavosi kaip įprastai – ne toks lygus ir gražus, ne taip gerai laikėsi. Tada man dingtelėjo mintis – mažu čia NYX bazė atsakinga už tą gerą efektą? Tai kitą dieną vėl ją panaudojau ir įsitikinau – taip. 



Manau, kad bazė tinkama visiems odos tipams. Tik galbūt nerekomenduočiau jautriai ar sudirgusiai odai – nors ir yra raminančių ingredientų, jeigu tavo odos barjeras pažeistas, bazių ir šiaip aršios dekoratyvinės aplamai turėtum vengti. Bet jeigu su oda nėra jokių bėdų – manau, jog tiks! 



Aš šią bazę naudoju paprastai – įsispaudžiu porą paspaudimų ant pirštų ir aplikuoju problemines vietas pirmiausia – kaktą, nosį, aplink nosį, smakrą, o kas lieka, paskirstau per likusias veido dalis. Leidžiu pusę minutės „pasimarinuoti“ ir tada pradedu savo makiažo rutiną – maskuoklis, pudra ir t.t.

 

Bazės kaina nėra pati mažiausia, tačiau viską atperka tas visą dieną toje pačioje vietoje besilaikantis makiažas ir tai, kaip atrodo pudra ant odos. Iki šios bazės aš nesu radus jokios man tinkančios makiažo bazės, kuri padarytų kažkokį skirtumą, todėl tikrai buvau skeptiška. Makiažo bazė niekada nebuvo man būtinas produktas iki šiol. Tačiau šis NYX produktas man įrodė, kad gera, kokybiška makiažo bazė „pataiso“ net blogiausią skystą pudrą... 



Ar rekomenduoju? Visiškai taip! Iš esmės – pirkčiau pigesnę pudrą, bet rinkčiausi turėti kosmetinėje šią makiažo bazę. Ją tikrai šimtu procentų kartosiu be jokių abejonių ir tikiuosi, kad iš prekybos greitu metu neišims.. Pirmą kart dėl to pergyvenu.

 

Nuoroda į produktą – https://bit.ly/3FbYWTa

Kaina: ~18-19 eur 


Rašyti komentarą

0 Komentarai