Advento kalendoriai 2023

 


Sveiki, oho kaip seniai rašiau tinklaraštį. Tiesą sakant noriu tiesiog informuoti savo ilgamečius skaitytojus, o paskui ir instagram sekėjus apie pokyčius. Pamaniau, kad įrašas apie advento kalendorius bus pati ta proga. Taigi, po daugiau nei dekados aš uždariau savo grožio gido paskyrą. Tiksliau, jeigu atvirai, perdaviau ją į kitas rankas ir ta anketa jau nebe mano. Prieš tai aš į kito žmogaus rankas perleidau savo grožio gido FB paskyrą. Liko tik tinklaraštis, kurį ketinu karts nuo karto pildyti, bet tikrai nebe tokiu tempu kaip seniau. 
Na, o dabar apie advento kalendorius. Šiais metais pas mane jų net trys ir ne kokie paprasčiausi, o mano manymu verčiausio dėmesio šiais metais.

Taigi, visus metus laukiau šio momento. Buvo smalsu, koks šiemet bus The Cult kalendorius, tiesą sakant norėjau Lookfantastic kalendoriaus, tačiau jo nebesiunčia į Lietuvą... galima parsisiųsti įs Lenkijos, bet nutariau nevargti ir pasirinkau Cult beautyadvento kalendorių.

Sekantis kalendorius, kurį nusipirkau pirmiausia buvo The Body shop Advent of Change didžiausias advento kalendorius.


Ir dabar žiūriu jam 25 procentų nuolaida :D Ot neteisybė, taip skubėjau jį nusipirkti, nes maniau, kad nebeliks, o jam dar nuolaidą :D Nėr teisybės šitoj žemėj, o jei rimtai aš labai nekantauju, noriu kuo graičiau pradėti jį išpakuoti... 

Paskutinis, bet ne prasčiausias tai Eurokosminis kalendorius. Mano manymu, jo kainą labai gera, o turinys tikrai puikus. Tiesa, aš šiais metais nerodysiu išpakavimo, pakuosiu viena pati sau! Jūs neįsivaizduojate koks tai gėris, nieko ištisai nefilmuoti, neanalizuoti, matyt per daugiau nei 10 metų aš instagramu taip persisotinau, kad abejoju ar man užteks kokių metų ar dviejų jog norėčiau į jį sugrįžti. Taigi, Eurokos advento kalendorius:


Jo prekyboje neberandu, gal tik šiandien, black friday proga jį užslėpė. Man labai patinka jo dizainas, o ir turinys tikrai neprastas. Šiais metais stengsiuosi neišpakuoti kalendorių per vieną dieną, kantriai laukiu gruožio pirmos dienos. Tiesa, aš dar norėjau Golden Rose kalendoriaus, nes manau, kad ir jis tikrai neblogas, bet net aš suprantu, kad vienam žmogui keturių kalendorių yra kur kas per daug. Bet esu labai laiminga galėjusi sau leisti įsigyti geidžiamiausią The Cult beauty kalendorių!

Rašyti komentarą

0 Komentarai